Στο #event των greek women bloggers!


Ναι ήμουν κι εγώ εκεί,τι νόμιζες;Μπορεί να μην έπαιξα και πολύ πρωταγωνιστικό ρολο στις φωτογραφίες αλλά να σου πω την αλήθεια;Έπαιζα μεταξύ πρώτου ορόφου και ισογείου!




Θα μου πεις τι εννοεί ο ποιητής;Και θα σου πω αμέσως!Ως θηλάζουσα μαμά λοιπόν είχα κρυμμένο τον θησαυρό μου!Που;Μα στον κάτω όροφο από το event!Για αυτό ανεβοκατέβαινα ντε!Τι νόμιζες εκεί θυμηθηκα να γυμναστω;Ως μανούλα ενός μωρού 7μηνων ο μόνος τρόπος για να μπορέσω να πάω καπου είναι να πάρω μαζί και το αυτοκολλητακι μου!Ξερω πολλές μανουλες που με διαβαζουν ίσως με νιώθουν τωρα!Έτσι πήρα για παρέα την μαμά και το μωρό μου και κατάφερα να παρευρεθω στο event που τοσο ηθελα!Και ευτυχώς που μου έστειλε εκεινο το μήνυμα η καλή Τζίνα από το blog εικόνες και ψίθυροι και μου ειπε να μας παρει με το αυτοκίνητο της ωστε να μην ταλαιπωρηθουμε με το μωρό!Όπως κι εγινε!Να ναι καλα η Τζινα!
Δεν θα στο κρύψω!Ειχα προμηθευτεί και ρουχαλακι για το event εφοσον καταφερνα να παω!Αλλα μαντεψε!Ουτε με το outfit μου δεν μπόρεσα να βγαλω μια φωτογραφία της προκοπής!Όπως και η φωτό με το δώρο που κέρδισα στην διοργάνωση δεν ανέβηκε ποτέ γιατί μάντεψε;Βγήκε λίγο κουνημενη,μα φυσικα η δικια μου φωτογραφία θα ήταν αυτη!Ποιας αλλης τυχερης;


παρε μια φωτο στο σπιτι με τον μικρο μετα το event μπας και καταλαβεις κατι απο το outfit

Και φτανουμε στο hard rock cafe στην καρδιά της Αθήνας,στο κέντρο,αναμεσα σε τόσα ωραία Αθηναϊκά μαγαζιά!



Αφού τακτοποιώ μωρό και μαμά στον κατω οροφο του μαγαζιού,(ξέρεις,να  βρούμε  το καρεκλακι φαγητού του μαγαζιου για να καθίσει το μωρο,που θα βαλουμε το καροτσι του κλπ.)οδεύω προς τον 1ο όροφο που φιλοξενούσε και το event!Πολύ όμορφος χώρος,γεμάτος τραπέζια,χαμηλό φωτισμό,μια ωραία αίσθηση απο την πρωτη ματια!

Για τον λογο του αληθες,στο ομορφο ξυλινο καθισματακι του μαγαζιου!Μην μας παρεξηγειτε που βγηκαμε λιγο τρομαγμενοι


Και ξαφνικα ο χώρος να γεμίζει bloggers,να γεμίζει κορίτσια,γυναίκες!Γυναικοκρατία λοιπόν(αν εξαιρέσεις τον άνδρα σερβιτόρο,καποιους χορηγούς της βραδιάς,και τον μοναδικό άνδρα blogger που συμμετείχε και στην διοργάνωση)καταλαβαινεις ετσι,μια ομορφια!Όμως αλλο ηταν το vibe της βραδιας!Αυτό το μαγικό feeling,οτι ολες μας ενώνει κατι κοινό!Ενα κοινό χόμπι,μια κοινή ασχολία,μια κοινή αγάπη!Το blogging!Που για άλλες αποτελεί κομμάτι της καθημερινότητάς τους,για άλλες μια διέξοδος,σίγουρα ενας τρόπος έκφρασης....Το blogging πλεον χωρίζεται σε τοσες κατηγορίες και ειδη!Και στην χώρα μας γίνεται όλο και πιο γνωστό....θα συναντήσεις νέα κορίτσια,γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας,μαμάδες,εργαζόμενες και μη,γυναίκες με αγάπη στην μόδα,γυναίκες με κλίση προς τον κόσμο της beauty blogοσφαιρας,ταξιδιαρες ψυχές....Μεγάλη ποικιλία!Το blogging πολλες φορες αλλιώς το ξεκινάς και αλλιώς σε παει αλλωστε!

εκει καπου δεξια αχνοφαινομαι και εγω

Κάθισα σε μια άδεια καρεκλα ενός τραπεζιού που βρήκα μπροστα μου χωρίς πολυ ψαξιμο....φυσικα παντα με την ευγένεια μου με θυμαμαι να ρωτώ:"καθεται κανείς εδώ;"Και καπως έτσι,κάθισα σε ενα τραπέζι με αλλες 4 bloggers που εκ πρώτης όψεως δεν αναγνώριζα φυσικά αλλα με την κουβέντα και με το χαρακτηριστικό αυτοκολλητο-ταμπελακι που μας δωσαν τα κορίτσια στην είσοδο αναγραφοντας πανω το όνομα μας και το blog μας,(πολύ με ταλαιπώρησε αν θες να μαθεις αυτο το αυτοκολλητακι που δεν ήθελε να κατσει σε ησυχία και φυσικα το εχασα κιολας)αρχισα λοιπον να ενθυμούμαι λίγο καποια απο τα blogs που προσφατα κιολας ειχα παρακολουθήσει....

Στο τραπέζι μας λοιπον γνώρισα την Μαριέλα απο το καλλιτεχνικό και εικαστικό blog marielartwork,γνώρισα την Νάντια η αλλιώς Νόα απο το lifestyle και''ενναλακτικό''θα έλεγα blog To Noa's better,την Τερέζα απο το γεματο αισιοδοξία blog happyshinnylife  που σαν μαμά προς μαμά μέσα απο την λίγη κουβέντα μας κατάφερε να με κάνει να σκεφτώ καποια πραγματα,και τελος την γλυκιά Ιωάννα την επιστήμονα της παρέας απο το πιο girly blog mrs stylefire
Χάρηκα πολύ για την γνωριμία μου με τις συγκεκριμένες γυναίκες που η καθεμία βρήκε στην άλλη κατι να θαυμάσει!Σημαντικό αυτό!Ειτε αυτος ο θαυμασμός αφορα μια επαγγελματική ιδιότητα,ειτε αφορα απλα τον ρόλο της μητρότητας!Να ευχηθώ στα συγκεκριμενα κορίτσια καλό blogging φυσικα και με χαρα αναμένω την επόμενη συνάντηση μας!


Εδώ να σημειώσω την δική μου προσωπική χαρά οταν αρκετα κορίτσια με αναγνώρισαν ειτε από το όνομα μου,είτε οταν είδαν την ονομασία του blog είτε σε συνδυασμό όλων αυτών ταυτόχρονα κοιτώντας με και λιγο πιο προσεχτικά(χαχα)καταλαβαίνοντας λοιπον ποια είμαι!Όπως ας πουμε απο το διπλανό τραπέζι η γλυκιά Βαρβάρα απο το μαμαδίστικο blog mamasstories.gr που με κατάλαβε και μου μίλησε και χάρηκα πολύ για αυτό!Η οταν μου είπαν για το τελευταίο άρθρο που εγραψα και διαβασαν απο εμενα σχετικα με τον θηλασμό,η οταν η γλυκύτατη Χαρα απο το blog jiubilo και εκείνη απο το διπλανό τραπεζι με ρώτησε για τα παιδάκια μου που είχε δει στο instagram....Μου φανηκε τοσο όμορφο και γλυκό ολο αυτο!Αυτη η αλληλεπίδραση,αυτή η επικοινωνία μεταξύ μας....Που μεχρι τώρα γινόταν πισω απο μια οθόνη!Αξίζει φυσικα να αναφερω και την αγαπημένη μου Χριστίνα απο το fashion blog beauty&fashionstalkers   που με χαιρέτησε αλλα στεναχωρήθηκα τόσο που δεν προλάβαμε να μιλήσουμε λίγο και με εκείνη και με την αδελ΄φη της Γεωργία!Φυσικα μεσα σε τοσο λιγο χρονο,δεν μπορεσα να μιλήσω η να γνωρίσω και πολλα αλλα κορίτσια που θα ηθελα,ομως μεταξύ μας ωρες ωρες με πιανει και η καποια συστολή μου ετσι(και ας μην μου φαίνεται σαν πρωτη εικονα!)

Όχι πραγματικα,ολη αυτη η εμπειρία αυτου του event,αυτης της συναντησης με εκανε να σκεφτώ καποια πραγματα γυρω απο το blogging λιγο περισσότερο και αυτο θα ήθελα να μεταφερω σε καθε blogger της ελληνικής κοινότητας που μπορει τωρα να με διαβαζει:

-Ναι σε σενα την πιο επιτυχημένη απο εμενα blogger
-Σε σενα την πιο δημοφιλή blogger
-Σε σενα την λιγότερο αναγνωρισμένη blogger
-Σε σενα την πιο κοινωνική
-Σε σενα την πιο δραστήρια 
-Σε σενα την πιο δημιουργική
-Αλλα και σε σενα με τον πιο περιορισμενο χρονο
-Σε σενα που το κανεις πιο επαγγελματικα
-Σε σενα που το κανεις για την ψυχη της μανας σου που λενε και στο χωριο μου....

Θελω να σου πω!Να θυμασαι!Ολες εμεις εχουμε μια κοινή αγάπη!Αυτό θα πρεπει να μας ενώνει και οχι να μας χωριζει για 100 followers παραπανω ρε αδερφε!Και για να πουμε αλλη μια παροιμία,μιας και το χει το άρθρο σήμερα και ισχύει κιόλας(παλι στο χωριο μου την λενε και αυτην)
Εδώ που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα ρθεις!
Κι ας παει το δικό σου giveaway καλύτερα,και ας εχεις εσυ τους πιο πολλους followers στο insta,και ας εχεις εσυ ενα πιο καλο feedback!
Δεν εχουν μονο αυτα σημασια....σημασια εχει η καθε καρδούλα που σου βαζω εγω στο insta,το καθε μηνυμα συμπαραστασης που μου στελνεις εσυ στο story που ανεβασα και με ενιωσες εστω και λιγο,αυτες οι δυο κουβεντες που ανταλλαζουμε,τα δυο likes,τα δυο σχολια,απο μενα σε σενα,απο σενα σε μενα,απο την μια blogger στην αλλη blogger!Αυτο μετραει!Αυτο το κινημα συμπαραστασης και αλληλοβοήθειας,που θα κλεισω μιλωντας καθαρα προσωπικα και σαν Κατια θα σου πω οτι δυστυχως δεν το χω βιωσει στην παρεα της blogοσφαιρας αυτο!Δυστυχως!Καμια υποστηριξη!Ενω ξερω οτι με διαβασες,οτι καπου συμφωνησες μαζι μου,οτι καπου καπως επηρεαστηκες,το share σου δεν θα το δω!Δεν θα στο κρυψω!Με στεναχωρει που βλεπω αυτη την διακριση!Και ετσι αυτο το αρθρο σταθηκε αφορμη απλα για να στο πω!

*free to share βρε αδερφε!Τσαμπα ειναι προς το παρον!Αλλωστε το καλο δεν ειναι για μοιραζεται;Εσυ τι λες;
Ελπιζω να σε εβαλα και σενα λιγο σε σκεψεις μπας και #monofollow βρε αδερφε!


Κλεινοντας λίγο την παραφιλολογία και το παραπονο μου αξίζει νομίζω να σημειώσω τους χορηγούς αυτου του υπεροχου event που η συμβολή τους ηταν καθοριστική οπως:
του αγαπημένου και παλιού μου γνώριμου glov,του πιο νεοσύστατου kmax ,την semilac την διαφημιστική εταιρία The Hand  που μεσολάβησε και για τα δώρα των εταιριών οπως της simoun cosmetics και της dalon cosmetics αλλα και πολών ακομα!
Με μοναδικα δώρα για ολες!
Εγω σου ανέφερα λίγους απο τους χορηγούς,διάβασε εδώ και εδώ αν θες να μάθεις τα πάντα σχετικα!

Και φυσικα να πω ενα μεγαλο μπραβο στα κορίτσια της διοργανωσης του event,την Δέσποινα,την Βίλλυ και την Κατερίνα του edit your life mag που καναν εξαιρετική δουλεια!Εύχομαι το δίκτυο greek women bloggers να μεγαλώσει κι αλλο και γενικα να πετυχαίνει τον σκοπό της ενωσης και της γνωριμίας όλων αυτών των ελληνικών blogs που υπαρχουν!





My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates