Η δική μου λίστα : Φεβρουάριος!

Καλησπέρα και καλό μήνα κορίτσια μου!
Σήμερα επιστρέφω με ακόμη μια υπέροχη λίστα με πράγματα που θέλω να κάνω το Φεβρουάριο αυτή την φορά. Την ιδέα μου την έδωσε η γλυκιά Mama petounia.
Πηγή.

Πάμε να δούμε τα πράγματα που θέλω να κάνω αυτό τον μήνα :
  • Να διαβάσω ακόμη 2 βιβλία για το #readathon17.
  • Να γελάω όσο πιο πολύ μπορώ.
  • Να στείλω νόστιμο πακετάκι για το Secret taste swap.
  • Να πάμε μια βόλτα στην θάλασσα με την Τσιτσία μου.
  • Να μασκαρευτώ παρέα με την μικρή μου.
  • Να στείλω τουλάχιστον 2 κάρτες για το Postcrossing.
  • Να απολαύσω ένα απόγευμα με τις φίλες μου.
  • Να κάνω μια βόλτα με τον αντρούλη μου και την κόρη μου.
  • Να βάλω και άλλα πολλά αυτοκολλητάκια στην ατζέντα μου.
  • Να απολαύσω τουλάχιστον 1 κούπα ζεστό αχνιστό τσάι.
  • Να κάνω τουλάχιστον 3 από αυτά.
Φιλιά!!!
Δέσποινα.
 

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates