Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Η δική μου λίστα : Φεβρουάριος!

Καλησπέρα και καλό μήνα κορίτσια μου!
Σήμερα επιστρέφω με ακόμη μια υπέροχη λίστα με πράγματα που θέλω να κάνω το Φεβρουάριο αυτή την φορά. Την ιδέα μου την έδωσε η γλυκιά Mama petounia.
Πηγή.

Πάμε να δούμε τα πράγματα που θέλω να κάνω αυτό τον μήνα :
  • Να διαβάσω ακόμη 2 βιβλία για το #readathon17.
  • Να γελάω όσο πιο πολύ μπορώ.
  • Να στείλω νόστιμο πακετάκι για το Secret taste swap.
  • Να πάμε μια βόλτα στην θάλασσα με την Τσιτσία μου.
  • Να μασκαρευτώ παρέα με την μικρή μου.
  • Να στείλω τουλάχιστον 2 κάρτες για το Postcrossing.
  • Να απολαύσω ένα απόγευμα με τις φίλες μου.
  • Να κάνω μια βόλτα με τον αντρούλη μου και την κόρη μου.
  • Να βάλω και άλλα πολλά αυτοκολλητάκια στην ατζέντα μου.
  • Να απολαύσω τουλάχιστον 1 κούπα ζεστό αχνιστό τσάι.
  • Να κάνω τουλάχιστον 3 από αυτά.
Φιλιά!!!
Δέσποινα.
 

3 σχόλια:

  1. Το τελευταιο τα σπαει....χαχαχχαχ γελασα με το " Να βάλω και άλλα πολλά αυτοκολλητάκια στην ατζέντα μου." Και για τα αλλα 2 βιβλια δεν θα το σχολιασω.... καταλαβαινεις ελπιζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα ειδες βαζω μεγαλο στοχο αχαχα μηπως τελικα διαβασω εγω τα 26 και εσυ τα 13 αχαχα love you

      Διαγραφή
  2. Αχαχα αυτό με τα αυτοκολλητάκια κόλλημα το έχω κι Εγώ!
    Αλλά το Νο.2 ..γελάστε βρε γιατί χανόμαστε!
    Φιλιάάάά Δέσποινα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips