Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2015

Αποκριάτικες στολές 2015!!!

Καλημέρα!!! Μιας και έχει ξεκινήσει το Τριώδιο σκέφτηκα να σας δειξω μερικές ιδέες για το τι θα ντυσετε τα παιδάκια σας φέτος!!!
Για κοριτσάκια:
Βασίλισσα του πάγου.
Κοκκινοσκουφίτσα.
Ποντικουλα.
Game of thrones.
Ωραία Ραπουνζέλ.

Για αγοράκια:
Αλλαντίν.
Spiderman.
Superman.
Μπομπ Σφουγγαράκης.

Μινιόν.
Εμείς πέρυσι ειχαμε ντυθεί γκέισα.
Φέτος θα ντυθουμε Αμαζονα!!!
Ελπίζω να σας έδωσα μερικές ιδέες!!! Εσείς τι θα ντυσετε φέτος τα παιδάκια σας;;;
Καλη συνέχεια!!!
Δέσποινα!!!

15 σχόλια:

  1. Χαχα τι πλάκα η γκείσα!!! Εμείς θα ντυθούμε... με καθαρά ρούχα!!! Ναι, είναι κι αυτή μια αλλαγή, άμα σκεφτείς πώς κυκλοφορεί μέσα στο σπίτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την παράσταση κλέβει με διαφορά η γκεισα! ! Εμείς θα ντυθουμε μελισσουλα με στολή που έφτιαξα εγώ. Καλές απόκριες! Τριανταφυλλενια πολύ γέλασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς θα ντυθούμε πειρατής! Spiderman είχαμε ντυθεί περυσι! Και του χρόνου κορίτσια!!!! Απο το πάρτυ της Μαρθας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρυσι την είχα ντύσει πεταλούδα την μικρούλα μου!! Φέτος μάλλον Μιννι Μαους <3 Φιλιά από το Mama relax

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου!!! Υπέροχες ιδέες!!! Τα δικά μας είναι μεγάλα και αποφασίζουν μόνα τους. Όμως μασκαράδες ντύνονται!!! Μια σκέψη είναι να ντυθούν γάτες!...
    Καλή αποκριά, και του χρόνου!!!
    Μαρίνα - Όλγα (από το πάρτι της Μάρθας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ αυτή η βασίλισσα του πάγου .... αυτή ονειρεύεται η δικιά μου... για να δούμε...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειες όλες!! Εμείς φέτος θα ντυθούμε spiderman ο ένας, superman ο άλλος και καουμπόυ το μικιό μου!!! Καλές απόκριες!!
    φιλιά!
    έρχομαι απο το πάρτυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχα μου άρεσε πολύ αυτή με το μινιόν! Ωραίες οι ιδέες σου, όλες... ο μεγάλος μου θα ντυθεί σίγουρα δεινόσαυρος, με την περσινή στολή και μάλλον και χελωνονιντζάκι, την οποία θα του πάρει πάλι φέτος η νονά του! Ο μικρός μου, μάλλον καουμπόι...από το πάρτι της Μάρθας έρχομαι...χάρηκα! Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips