CUPCAKES BY NIKI G!!!

Η Νίκη είναι η δημιουργός της σελίδας Cupcakes by Niki G.
Φτιάχνει χειροποίητα σπιτικά cupcakes για να γλυκάνουν την κάθε σας εκδήλωση (party, γάμους βαφτίσεις, κ.α.) με αγνά φρέσκα και βιολογικά υλικά.Αξιζει να δειτε την δουλεια της!Μπορειτε να της παραγγειλετε μεσω της σελιδας της με μηνυμα!Ας  γνωρισουμε την δουλεια της και την ιδια λιγο καλυτερα!
 -Πως ξεκινησες αυτη την ασχολια και ποτε;
Με λένε Νικη Γιαννιώτη, και είμαι μανούλα μιας ομορφης πριγκιπέσσας 3χρόνων. Εχω σπουδάσει Διοικηση επιχειρήσεων, δουλεψα αρκετά χρόνια σε αυτό το αντικείμενο, αλλα όπως και πολλοί αλλοι-ες, η κρίση μας άλλαξε λίγο τους επαγγελματικούς μας ορίζοντες. Εγω λοιπόν, ως ανήσυχο πνεύμα, και αισιόδοξη οντότητα, τα τελευταία χρονια, που είμαι στο σπίτι, με το μεγαλωμα της μικρης και το νοικοκυριο μου, ένταξα και μια δραστηριοτητα γλυκιά. Είμαι φανατική οπαδός του χειροποιητου, καθώς και του σπιτικού, και αναζητοντας τρόπους εκφρασης, εμαθα να φτιάχνω μόνη μου, και να διακοσμώ πανέμορφα cupcakes. Με μαμαδίστικη νοοτροπία, επιλεγοντας φρέσκα υλικά, και με συμβούλους ολες τις καλές μαμαδες. Οι οποίες με επιλέγουν να τους φτιάξω εγώ τα γλυκά τους για τις χαρούμενες εκδηλώσεις τους.Και πραγματικά τις ευχαριστώ για αυτό, γιατι εγω δεν είμαι επαγγελματίας ζαχαροπλάστης, απλά, χαίρομαι ιδιαιτερα με αυτή τη δραστηριοτητα, και με συγκινεί το καλό αποτέλεσμα. Εφτιαξα λοιπον, μια σελίδα στο Facebook. οπου εκεί παρουσιάζω όλα μου τα γλυκά. Και μέσα σε όλα αυτά,δεν μπορώ και δεν πρεπει να παραλείψω και επίσης ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Οπου αυτό είναι το μέλι. Κόρη μελισσοκόμου, από μικρή εχω μάθει και βλέπω στη ζωη μας τις ωφέλειες του μελιού, και μαζί με τη οικογενειά μου, κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια να προμηθεύσουμε οσο το δυνατον περισσότερα νοικοκυρια με το δικο μας, το γνήσια ελληνικό μελι.
-Πες μας τα οφελη του χειροποιητου μελιου που παρασκευαζεται!
 Το αγνό μέλι, βοηθα τον οργανισμό στα πάντα. στη καρδιά , στο ανοσοποιητικο μας σύστημα, στο λαιμό μας, οι αντισηπτικές του ιδιότητες αρκετες, και σε συνδυασμό με διαφορα βότανα της γης μπορεί να κάνει θαυματα. τα δε παραγωγα των μελισσών, όπως η πρόπολη, η γύρη, ο βασιλικός πολτός, είναι θαυματουργά για την υγεία μας. ο ανταγωνισμός στη Ελλάδα οσο αφορά το μέλι, είναι αρκετός από τη μία, αλλα από την άλλη, λίγοι είναι αυτοί οι παραγωγοί που έχουν τολμήσει να πιστοποιήσουν τα μέλια τους, ούτως ώστε να είναι ανταγωνιστικά στη εξωτερική αγορά. το τελευταίο όμως διάστημα γίνονται τολμηρές και αισιοδοξες προσπάθειες.Για την προώθηση του μελιού τοσο στη εγχώρια αγορά , αλλα και στη αγορά των ξένων χωρών. Και σε αυτή τη κατηγορία, εντάσεται και η δικιά μου οικογενεια. Στο μέλλον, θα μπορώ να σας παρουσιάσω πιο επίσημα ακόμη, και τη μονάδα τυποποίησης και εμπορίου που ετοιμάζεται στη Ευρυτανία. Οσο αφορά τη τιμή του μελιού είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια, σε τιμές αρκετά προσιτές για ένα νοικοκυριο.
-Θεωρεις οτι χρειαζεται να εχεις ασχοληθει επαγγελματικα με την ζαχαροπλαστικη?δηλαδ­η εσενα σου υστερει κατι το οτι δεν εισαι επαγγελματικα ζαχαροπλαστης;
 Να περάσω στο άλλο κομματι της ζωής μου, που το κάνω τα τελευταία δύο χρόνια, και είμαι πολύ περήφανη, γιατι όπως σας ειπα, είμαι αυτοδιδακτη, με κυριο γνώμονα, την αγαπη μου για το σπιτικό και το αγνό χειροποιητο όμορφο γλυκό. Υπηρξαν στιγμές, η μάλλον, ακόμη καλυτερα, υπήρξαν περιπτώσεις, που ναι εχασα θεωρητικά μια παραγγελία γιατί δεν ήμουν ζαχαροπλάστισα, αλλα από την άλλη, χαίρομαι, που δεν προσπαθώ να "πάρω" την δουλειά ανθρώπων, που γνωρίζουν πολλά επάνω στη ζαχαροπλαστική. Εγω ,απλά, χαιρομαι να δημιουργώ, να εκφράζομαι, και άμα θέλει και καποια μαμά να τη βοηθήσω στις δικες της χαρούμενες εκδηλώσεις, εγώ θα βοηθήσω με όλο μου το είναι. Σαν να ήταν δικά μου.
-Ποιο ειναι το δικο σου αγαπημενο γλυκο απο οσα φιαχνεις;
 Τα αγαπημένα μου είναι σίγουρα τα cupcakes γιατι είναι και τα πρώτα μου δημιουργήματα, αλλα και τα μπισκότα μου, τα λατρεύω. Το ίδιο και οι φίλες μαμαδες .
-Δουλευεις μονο μεσω ιντερνετ; 
Τα μπισκότα και τα cupcakes τα δουλευω ναι, μονο μεσω ιντερνετ. μεσω της σελίδας μου στο Facebook.και το μέλι για αρχή θα φιλοξενήται σε αυτή τη σελίδα. αλλα σύντομα θα εχει τη δικιά του ιστοσελίδα, καθώς και e-shop. και χαίρομαι που μέσω του δικού σας μπλογκ ανακοινώνω αυτή μου τη νεα-παλια δραστηριοτητα μου.
 Συντομα θα παρουσιάσουμε και μεσα από το δικο σας μπλογκ, όλα τα νεα βήματα του δικού μου μελιού. Θα χαρώ ιδιαιτερα να μπορέσω να σας εξυπηρετήσω φέτος τις γιορτές, με τα καλούδια μου. είτε αυτά ειναι cupcakes-μπισκότα, είτε αυτό ειναι το μελι για τα σπιτικά σας μελομακαρονα. Ευχομαι καλές γιορτές σε όλους μας.
 -Θα ήθελες κλείνοντας να δώσεις ένα μύνημα στις μαμάδες;
Θα ήθελα μεσα από αυτή τη κουβέντα που κάνουμε, να δώσω ένα μυνημα στις μαμαδες, και στις οικογενειες που δοκιμάζονται λόγω ανέχειας τα τελευταία χρόνια. Αισιοδοξία, αγάπη και όλα θα πάνε καλα.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά την Νίκη για αυτήν την υπέροχη κουβεντούλα που κάναμε!!! Της ευχόμαστε να χαίρεται την οικογένεια της και Καλές Γιορτές.
Καλή σας μέρα!!!
Δέσποινα!!!

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates