Γεννάμε!vol #3

Και φτάσαμε να γεννάμε....Πέρασε ο καιρός!Ίσως δεν σου είπα και πολλά αυτή την φορά,όμως τώρα θέλω να σου πω!Οι μέρες φτάσανε για να έρθει στον κόσμο το τρίτο μου παιδάκι!Αν με ρωτάς,δεν το πιστεύω και εγώ η ίδια!Το τρίτο;Μα ακόμα έχω μείνει στον ερχομό των άλλων δύο....Σε αυτή την εγκυμοσύνη πόσες φορές άκουσα την φράση:''χαράς στο κουράγιο σου!''η ''το τρίτο;εγώ μετά το πρώτο και δεν σκέφτομαι καν για άλλο!''
Πως νιώθω όμως εγώ;Όχι επειδή το έχεις ξανά ζήσει δεν είναι πια κάτι οικείο,κάτι γνώριμο,δεν μετατρέπεται σε κάτι απλό!Είναι μια γέννα,μια τρίτη γέννα!Και νιώθω πιο αγχωμένη απο ποτέ!Δεν θα στο κρύψω!Τι με στεναχωρεί πιο πολύ;Ότι θα αποχωριστώ τα παιδάκια μου αυτές τις μέρες του μαιευτηρίου....κάτι που δεν έχει ξανά συμβεί γενικά ποτέ πέρα απο την αντίστοιχη δεύτερη γέννα που έπρεπε να κοιμηθώ για πρώτη φορά μακριά απο τον μεγάλο μου γιο που τότε ήταν μόλις 18μηνών και πέρα απο την πρόσφατη φορά που περάσαμε μια μικρή περιπέτεια με τον μεγάλο μου με αποτέλεσμα να μείνουμε για 3μέρες μακριά απο τον μικρούλη!Και τώρα που είπα περιπέτεια....Τι μου ήρθε στο μυαλό!Μαζεμένες στιγμές αυτής της εγκυμοσύνης μου που δεν μπορώ να μην την περιγράψω ως την πιο.... επεισοδιακή και ενδιαφέρουσα απο άποψη ενέργειας και συνθηκών!Καταλαβαίνεις τον λόγο!Με δυο μικρά παιδιά μόνο ήρεμη εγκυμοσύνη δεν μπορείς να βιώσεις!Πόσο τρέξιμο!Παρόλα αυτά μέχρι τώρα δεν μπορώ να πω....δεν είχα τίποτα πιο πρόωρο!χαχα!Οπότε το συμπέρασμα;Αφού και τώρα δεν είχα καμία ενόχληση για φυσιολογικό τοκετό κλπ.(άσχετα που τώρα έτσι και αλλιώς δεν θα έπρεπε)είπα λοιπόν πως δεν θα ήταν ποτέ να γεννήσω εγώ φυσιολογικά!Τι ψέματα να πω;Με τέτοιο τρέξιμο,με τέτοια κούραση,με τόσες υποχρεώσεις και φτάσαμε ως εδώ!Ούτε εγώ δεν το πιστεύω!
Μια τρίτη εγκυμοσύνη παρέα με δυο μικρά παιδιά κάτω των 3ετών ακούγεται απο μόνο του σαν ταινία επιστημονικής φαντασίας!Υπερβολή;Καθόλου!Μόνο εγώ ξέρω τι πέρασα όλο αυτό τον καιρό!Ας πάνε όλα καλά να έρθει το αδελφάκι μας στο σπίτι όμως και δεν με νοιάζει τίποτα!
Πόσες στιγμές!Πόσα ξενύχτια όλους αυτούς τους μήνες!Σίγουρα μια κουρασμένη μαμά που για τον περίγυρο μπορεί να μην έμοιαζε αλλα μόνο εκείνη ξέρει το πόσο εξάντληση έχει νιώσει όλους αυτούς τους μήνες!
Οχι πες μου!Έχεις ξανά δει γυναίκα με ην κοιλιά τούρλα να πηδάει μάντρες;Να μπαίνει σε φουσκωτά παιδότοπου;Να τρέχει σε γήπεδα;Σε παιδικές χαρές;Καλά μπορεί και να έχεις δει,αλλα πίστεψε με δεν ειναι και ευκολάκι!
Η γυμναστική της εγκύου!Καλά μην σου μιλήσω για τις tantrums στιγμές,αυτές δεν περιγράφονται καν!
Στιγμές τόσο έντονες που λόγω παιδιών εκείνη την στιγμή φαντάζουν κάτι το φυσιολογικό,πράξεις που γίνονται χωρίς σκέψη!
Αξέχαστη και αυτή η υπνηλία σε συνδυασμό με την αϋπνία όμως....Φοβερός συνδυασμός!Να έχεις την νύστα σου και να έχεις και την....νύστα σου!Να κάθεσαι στον καναπέ και να κλείνουν τα μάτια σου αλλα να έχεις δυο ζουζούνια που μόλις έχουν ξυπνήσει!Και απο την άλλη να κάθεσαι και να τα παρατηρείς,να τα προσέχεις,να τα φροντίζεις,να περνάς ώρες μαζί τους....
    Έμαθα οτι είμαι έγκυος λίγο καιρό μετά απο τα γενέθλια του μικρού!Αφού χρόνισε ο μικρός Βαλεντινάκος,αφού άρχισε να κάνει τα πρώτα του βήματα,αφού άρχισε να εισβάλλει δυναμικά στον χώρο του μεγάλου του αδελφού που μέχρι τότε έμοιαζε όχι και τόσο''απειλητικός''για την καθημερινότητα του!Γιατι μετά όλα άλλαξαν!Μόλις ο μικρός καλό περπάτησε και άρχισε να διεκδικεί απο τα παιχνίδια του Ερως αλλα και τον χώρο του,η ζήλια άρχισε να κάνει την εμφάνιση της δυναμικά!Λογικό!Για την μαμά όμως που έρχεται πρώτη φορά σε αυτή την θέση  να νιώθει οτι πρέπει κάποιον να προστατέψει,να ηρεμήσει τα πνεύματα η να προλάβει καταστάσεις,ειναι πραγματικά κάτι ψυχοφθόρο!Με θυμάμαι ειδικα στις αρχές να μου φαίνεται βουνό αυτός ο ρόλος,να κάθομαι και να στεναχωριέμαι!Σε αυτές τις ηλικίες ειναι αναπόφευκτο!Οπως και τώρα....πλέον όμως σε αλλο level!Έχουμε αρχίσει και να πλακωνόμαστε!χαχα!Ναι απο τώρα!Και οι δυο!Τι με περιμένει άραγε;
Έχουμε βέβαια και τις γλυκές μας στιγμές που ειναι πραγματικα για λιώσιμο....Τα φιλάκια,οι αγκαλίτσες,η αναμονή του ενός να ξυπνήσει ο άλλος,το σπάνιο μοίρασμα κάποιου παιχνιδιού,το να κάνει ο ενας τον άλλον να γελάει!Αλλα και πόσο ξελογιάζει ο μεγάλος τον μικρό,πόσο με τον τρόπο του τον επηρεάζει κυρίως για να κάνουν κάποια σκανταλιά!Απίστευτο!Απο αυτές τις ηλικίες;Αλλα και κατι αλλο που κατάλαβα για τα αδέλφια με την τόση μικρή διαφορά ηλικίας ειναι η ταση αντιγραφής του μικρότερου προς τις κινήσεις,τις συνήθειες,τα λόγια του μεγαλύτερου!Πόση εντύπωση μου εκανε ολο αυτό!Να βλέπεις εναν μικρό μπόμπιρα να αντιγράφει πλήρως το αδελφάκι του!Τόσο αστείο μα και τόσο περίεργο!Σε ολα πια;Οτι κι αν πει,οτι κι αν κανει ο μεγάλος,θα το κανει και ο μικρός!Τον εχει πραγματικά σαν....καθρέφτη!Σαν παράδειγμα!Είτε καλό είτε κακό!χαχα!
Αδέρφια!Τόσο ίδια και ταυτόχρονα τόσο διαφορετικά!

    Όλους αυτούς τους μήνες περάσαμε πολλές στιγμές μαζί σαν μια παρέα....άκουσα αμέτρητες φορές την λέξη μαμά επι δυο,προσπάθησα να τους μάθω κάποια πράγματα,έκανα τον....διαιτητή θέλοντας και μη,μπορεί να πέρασα και αρκετές στιγμές άγχους και ανησυχίας,όμως τις όμορφες στιγμές που μου χάρισαν αυτά τα δυο πλασματάκια βλέποντας τα να μεγαλώνουν μαζί και να χτίζουν την δική τους σχέση δεν μπορώ να την συγκρίνω με τίποτα!Πόσα μου έμαθαν αυτά τα δυο μικρά πλασματάκια!Πόσο απο κοντά έζησα μαζί τους πως χτίζεται η σχέση ανάμεσα στα αδέλφια!Θα μου πεις έχεις και εσύ αδέρφια!Ναι όμως έχω αρκετά μεγαλύτερα ηλικιακά αδέρφια και τέτοιες στιγμές δεν έζησα!Τώρα τις ζω μαζί τους μεν απο τον ρόλο πιο πολύ του''παρατηρητή''και όχι τόσο του συμμετέχοντα,όμως κάθε μέρα εκεί,δίπλα τους....
    Δεν θα ξεχάσω μια απο τις πιο δύσκολες στιγμές αυτής της περιόδου,που περάσαμε πρόσφατα με τον Έρως και ήταν η πρώτη μας νοσηλεία σε νοσοκομείο!Ναι μεν τελικά ευτυχώς αποδείχτηκε οτι δεν ήταν το''κακό''σενάριο ότι δεν είχε γίνει αυτό που φοβόμασταν,αλλα δεν γλιτώσαμε τις 3μέρες παραμονής μας στο νοσοκομείο!Δυνατές στιγμές....άσχημη κατάσταση για ενα 3χρόνο παιδάκι που όμως στα μάτια μου αποδείχτηκε πραγματικός ήρωας!Δυνατός!Δεν έφυγα απο λεπτό δίπλα του και ας ήμουν με την κοιλιά στο στόμα!Δεν υπήρχε περίπτωση να τον αφήσω,άλλωστε με την μαμά συνεργάστηκε πολύ καλά αυτές τις μέρες!Μου έκανε εντύπωση οταν αναζήτησε τον αδελφό του,το νινί του!Ναι ακόμα νινί τον λέει!χαχα!Πλέον βέβαια έχει αρχίσει να τον φωνάζει και με το όνομα του και εχει τόσο πλάκα αυτό!Όπως και το οτι λέει το δικό του όνομα!Η γλώσσα του άρχισε να παίρνει μπρος,γιατι αν δεν στο έχω πει στον λόγο είμαστε πίσω ακόμα....Μετά τα 3,μετά τα γενέθλια του άρχισε να προσπαθεί λιγάκι,άρχισε να λέει πράγματα που ακούει,νέες λέξεις!Θα δείξει όμως αυτό το κομμάτι πως θα πάει και πως θα χρειαστεί τελικά να κινηθούμε!Απο την νέα σχολική χρονιά κιόλας με το καλό αν μας πάρουν μέσω εσπα,λέω να τον στείλω αυτή την μια χρονιά παιδικό,μήπως και τον βοηθήσει λίγο!Άλλωστε θεωρώ καλή την ηλικία των 3,5 για να πάει!Και στο σπίτι....πίσω με τα άλλα δυο ζουζούνια,ο μικρός να παίρνει μάλλον τον ρόλο του μεγάλου και ενα νινάκι στην απόλυτη τρέλα!χαχα!Κάπως έτσι το σκέφτομαι....Τι λες αυτή είναι η πραγματικότητα;

    Σε άλλα νέα για να σε ενημερώσω λίγο,σε λίγες μέρες γεννάμε!Σε τι φάση θα με πετύχεις;Σαν την τρελή που τρέχει πάνω κάτω!Ο γιατρός μου είπε πλέον ξεκούραση,ξάπλα και όχι δουλειές και ορθοστασία για να φτάσουμε στην ημερομηνία μας να γεννήσουμε....Ε ότι είπε ο άνθρωπος,το αντίθετο!Τα πόδια μου πλέον πρήστηκαν απο την ορθοστασία και τις δουλειές στο σπίτι!Γιατι;Γιατι μείναν όλα να γίνουν τελευταία στιγμή!Πράγματα για το σπίτι,για τα παιδιά,για το μωρό!Σαν εγκυμονούσα τώρα,θα σου πω οτι είμαι περίπου 10κιλά συν όπως και στις άλλες μου εγκυμοσύνες και λίγο πιο κάτω,ωστόσο νιώθω οτι έχω την μεγαλύτερη μου κοιλιά κάτι που δεν ξέρω αν ισχύει γιατι γενικά και σε αυτή την εγκυμοσύνη πάντα με κάναν για λιγότερο μηνών απο ότι βρισκόμουν!Η αστεία πλευρά αυτής της περιόδου!Μέχρι τώρα δεν μπορώ να πω καλά την πάλεψα σε γενικές γραμμές και απο συμπτώματα αν εξαιρέσεις την επιπλέον εξάντληση είχα πάνω κάτω τα ίδια όπως και στις άλλες μου δυο εγκυμοσύνες!
Πλέον όμως και ειδικά απο όταν ζέστανε ο καιρός άρχισαν να πέφτουν οι....επιδόσεις μου!Θα το ξανά πω!Καλοκαίρι και εγκυμοσύνη δεν πάνε μαζί!Καλοκαιρινό μωράκι λοιπόν αγνώστου φύλου!Άλλη αστεία πλευρά αυτή,να μαντεύουν όλοι οι γύρω σου με το που σε βλέπουν το φύλο του μωρού!Δεν θα το κρύψω,οι περισσότεροι για αγοράκι μου είπαν πάλι και λίγοι για κορίτσι!Τι λες;Ποιος θα κερδίσει;Η πλειοψηφία;Συνηθισμένη πλέον στον κόσμο των αγοριών αν και δεν με νοιάζει τι θα είναι πραγματικά και μέχρι τώρα δεν είχα και διαίσθηση,με πείσανε ο περίγυρος χαχα και μου κολλήσανε λίγο την σκέψη προς την μπλε απόχρωση!Τα unisex ρουχαλάκια ετοιμάστηκαν πάντως και ο θεός βοηθός!Μωρέ καλά λένε γερό να ναι....
Πλέον νιώθω μπαλονάκι έτοιμο να εκραγεί,η ζέστη με έχει κουράσει πολύ όπως και η αγωνία μου....Αν με ρωτάς λοιπόν ακόμα έτοιμη δεν είμαι!Ούτε ψυχολογικά,ούτε πρακτικά!Καλέ μέχρι να μπω να γεννήσω η ρούχα θα τακτοποιώ η έπιπλα θα μετακινούμε!Τόσο καιρό τα παιδιά ακούνε για ενα νινί στην κοιλίτσα της μαμάς!Τον μεγάλο τελευταία τον ρωτάγαμε μπέμπα η μπέμπης;Ο μικρός πλέον βλέπει η ακούει κάπου μωρό και αμέσως θα πει:νινί!Ο Έρως ρώταγε συχνά αν και οι άλλες κοιλίτσες κρύβουν νινί!Ελπίζω ο θεός να με αξιώσει να επιστρέψω στο σπίτι έχοντας στην αγκαλιά μου το αδελφάκι τους,το νινί τους που θέλω να τους φέρει μόνο χαρά!Κοριτσάκι που θα φέρει μια αλλαγή η αγορομάνα τελικά;Θα δείξει!Αλλα να σου πω κάτι;Πλέον συνήθισα να επιλέγω τα καλύτερα αυτοκινητάκια,μην σου πω να προσπαθώ να τα μαστορεύω κιόλας κάθε φορά που το χρειάζονται!

Υ.γ.1:Όλους αυτούς τους μήνες,πέρα απο την κοιλιά μου που έβλεπε να μεγαλώνει έχοντας μέσα της το τρίτο μου μωράκι που αναπτυσσόταν και γινόταν ανθρωπακι κανονικό,έβλεπα και τα δυο μου μικρά αγόρια να μεγαλώνουν και να αλλάζουν τόσο πολύ!Πόσα καινούργια πράγματα!
Έρως μου,σε είδα να μεγαλώνεις ξαφνικα τόσο πολύ,να αρχίζεις να αλλάζεις πολλά πράγματα!Να ακούς περισσότερο,να καταλαβαίνεις περισσότερο,η επικοινωνία μας,να βελτιώνεται συνεχώς,να με βοηθάς σε διάφορα πράγματα,να λες καινούργιες κουβέντες,να ξεπερνάς φοβίες σου!Αλλο παιδί έγινες!Αλλα καθώς μεγάλωσαν οι μπούκλες σου,ενα πραγμα δεν άλλαξες λεπτό!Την ζωηράδα σου,τον τσαμπουκά σου,την ακούραστη ενεργητικότητα σου!Πολλοί μένουν στο ζωηρό παιδί και στο πόσο αυτό δυσκολεύει τους γονείς,εγώ δεν θα στο χρεώσω σαν ταμπέλα,εγώ θα στο πω σαν χαρακτηριστικό σου που δίνει ζωή στην καθημερινότητα μας!(μαζί με λίγο παραπάνω τρέξιμο και αγωνία βέβαια)Αλλα πάντα ετσι να είσαι!Γερός,δυνατός και όσο ζωηρός θες!

Βαλεντίνε μου,σε είδα να αρχίζεις να φεύγεις απο το πολύ μωρουδιακό(αν και ακόμα σου έχουν μείνει αυτά τα μπουτάκια),περπάτησες και άρχισες και εσυ να διεκδικείς έντονα!Με έκανες να γνωρίσω πως ειναι να έχεις μικρή ηλικιακή διαφορά με τα αδέρφια σου,αφού αν και εννοείται πως έχεις και τα δικά σου στοιχεία παρόλα αυτά έχεις ως πρότυπο τον αδελφό σου σε όλα!Επίσης κατάλαβα μαζί σου κάποιες διαφορές που μπορεί να εχει το πρώτο παιδί με το δεύτερο που εξαρχής μεγαλώνει με παρέα!Στην ζωηράδα είσαι σαν τον αδελφό σου και εσύ,αλλα ακόμα βγάζεις κάποιες στιγμές πολύ γλυκές!Τράβηξες πολλά όλους αυτούς τους μήνες απο τον αδελφό σου!Έχω πολύ περιέργεια για το πως θα αντιδράσεις με τον ερχομό του μωρού!


Και οι δυο σας με μάθατε πολλά!Πάνω απο όλα πως μοιραζεται η αγάπη της μάνας!

Υ.γ.2:αν είναι αγοράκι τελικά,όνομα δεν βρήκαμε ακόμα!Καμια ιδέα μήπως έχεις;

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates