Blogmas Day 4: Secret Crafter, τι έστειλα!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
συνεχίζοντας το blogmas καθότι 21 μέρες για τα Χριστούγεννα, σήμερα θα σας δείξω τι έστειλα στην μυστική ανταλλαγή που διοργάνωσε το Ντουλαπάκι.
Το πακετάκι έπρεπε να περιέχει:
  • 1 χριστουγεννιάτικη κάρτα.
  • 1 φαγώσιμο. Το ξωτικό μου ήθελε σοκολάτα αμυγδάλου Ιον οπότε της έστειλα μια μεγάλη-εκεί κρυμμένη πίσω από τον Άγιο Βασίλη-.
  • 1 χειροποίητο κάτι. Επειδή αγαπημένο της χρώμα το μωβ εφτιαξα με ντεκουπάζ μια μωβ καρδούλα- Στολιδάκι και ένα σελιδοδείκτη με μια κούκλα  santoro.
  • Τέλος 5 υλικά χειροτεχνίας. Το ξωτικό μου ασχολείται με κόσμημά και μαγειρική ζαχαροπλαστική, οπότε της εστείλα διάφορες χαντρούλες και υλικά για κόσμημα και κουπ ατ σε διαφορά σχεδιά για τις γλυκές της δημιουργίες καθώς και μια συνταγούλα.
Το ξωτικό μου παρέλαβε και της άρεσε πολύ το πακετάκι μου και χάρηκα πολύ.
Αναμένω με αγωνία τώρα το δικό μου πακετάκι -τρώει τα νύχια της- χιχιχι
Φιλιά.
Δέσποινα

 

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates