Κοτομπιφτεκάκια στον φούρνο!

Το ότι θα έγραφα εγώ άρθρο με συνταγή για φαγητό,δεν το φανταζόμουν ποτέ.Γιατι η αλήθεια είναι ότι εγώ και η μαγειρική,εγώ και η κουζίνα έχουμε μια σχέση μίσους-αγάπης.Είναι μια ασχολία που ποτέ δεν με τράβηξε και μέσα στο σπίτι για μένα είναι απο τις πιο βαρετές διαδικασίες.Να σημειώσω επίσης ότι είμαι του γλυκού και μου αρέσει περισσότερη η ζαχαροπλαστική.
Αλλα όταν αποκτάς παιδάκι και θες για αυτό υγιεινές διατροφικές επιλογές και σπιτικά νόστιμα φαγητά,επιλέγεις να ασχοληθείς λίγο με το άθλημα,να βάλεις ποδιά και να μπεις στην κουζίνα!Όταν δε βρίσκεις σχετικά εύκολες και γρήγορες συνταγές ένας επιπλέον λόγος!Έτσι λοιπόν αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας συνταγές δοκιμασμένες απο εμένα και τον γιο μου με επιτυχία ως προς την γεύση και την κατανάλωση τους,άρα προτεινόμενες απο εμένα για εσάς και τα δικά σας παιδάκια!
Πρώτη συνταγή:κοτομπιφτεκάκια φούρνου!(ιδανική συνταγή για παιδάκια που δεν τρώνε διαφορετικά με ευχαρίστηση το κοτόπουλο,και θα έλεγα για το εβδομαδιαίο σας μενού.)

Υλικά:
-κοτόπουλο μαγειρεμένο
-νιφάδες βρώμης
-1 καρότο
-1 κρεμμύδι
-1 αυγό
-1 ντομάτα
-ελαιόλαδο
-δυόσμο
-ρίγανη


Εκτέλεση:
Βάζουμε στο μπλέντερ το μαγειρεμένο κοτόπουλο(μπορείτε να επιλέξετε και μπούτι και στήθος,η ποσότητα εξαρτάται απο το αν θα φτιαχτεί για όλη την οικογένεια η μόνο για το παιδί σας).'Υστερα προσθέτουμε τις νιφάδες βρώμης,το καρότο τριμμένο,το κρεμμύδι,το αυγό,την ντομάτα τριμμένη,το ελαιόλαδο,τον δυόσμο και την ρίγανη!
Να σημειωθεί ότι μπορείτε να προσθέσετε οποιαδήποτε μορφής βρώμη,η καλύτερη επιλογή είναι οι νιφάδες και απο πριν καλό είναι να τις έχετε μουλιάσει 8-24 ώρες με νερό και λίγες σταγόνες λεμόνι.Προσθέστε όση ποσότητα χρειάζεται βλέποντας το μείγμα για να γίνει πιο σφιχτό και να ζυμώνεται εύκολα!
Για να γίνουν τραγανά απο πάνω να τα πλάθετε βουτώντας τα χέρια σας κάθε φόρα πριν κάνετε ένα ένα μπιφτέκι σε ένα μπολ με νερό.
Τα ψήνετε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς σε λαδόκολλα,αντιστάσεις πάνω κάτω μέχρι να πάρουν χρώμα και ύστερα τα γυρνάτε απο την άλλη πλευρά.



Συνοδέψτε τα με μια σαλατούλα και καλή σας όρεξη!Πως σας φαίνονται;Να συνεχίσω να ανεβάζω καμία συνταγή η να το αφήσω το άθλημα;
Εαν κάνεις και εσύ κάποια συνταγή που θα δεις απο το blog μας και την φωτογραφίσεις,ανέβασε την στο instagram με hashtag: #thesmellofmommycooks 


My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates