Christmas to do list!!!

Είμαι άνθρωπος που κάνω συνεχώς λίστες για πολλά πράγματα από μικρη. Αν κοιταξετε  τώρα στην τσάντα μου έχω 2 τουλάχιστον μπλοκακια που έχω γράψει λίστες μέσα!!! Μου αρέσουν πολύ!!!
Σήμερα θέλω να μοιραστω μαζί σας τη λίστα με τα πράγματα που θέλω να κάνω αυτά τα Χριστούγεννα. Παμε να την δούμε :
  • Να στολισω όσο περισσότερο μπορώ το σπίτι Χριστουγεννιάτικα.
  • Να πάω την Αναστασία μου σε όσα περισσότερα Χριστουγεννιάτικα δρώμενα.
  • Να φάω πολλά μελομακάρονα.
  • Να κάνω έστω μια καινούρια χριστουγεννιάτικη συνταγή.
  • Να περάσω περισσότερο χρόνο με την οικογένεια μου.
  • Να ετοιμασω δωράκια για τους αγαπημένους μου.
  • Να φτιαξω μόνη μου Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο.
  • Να ακούσω όσα περισσότερα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια μπορώ.
  • Να κάνω τουλάχιστον 3 Χριστουγεννιάτικες κατασκευές.
  • Να χαρώ και περισσότερο μπορώ αυτά τα Χριστούγεννα.
  • Να κάνω τουλάχιστον 3 από τα παραπάνω.
*Μην ξεχνάτε τα Μυστικα ξωτικουλια οι συμμετοχές κλεινουν σε λίγες μέρες. Επίσης όσες κοπέλες δεν μου έχετε στείλει διεύθυνση σας παρακαλώ στείλτε μου την στο allbeautyincluded@gmail.com μέχρι τις 20 του μήνα.
Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω στο Πανυγήρι και στην Αντίστροφη μέτρηση.

*πηγή φωτογραφίας.

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates