Γάμος σε... μικρή ηλικία!!!

Ποια θεωρείτε ιδανική ηλικία για να παντρευτεί κανεις; Υπάρχει άραγε;;;
Εγώ παντευτηκα στα 18. Πολλές μπορεί να σκεφτείτε τόσο μικρη; Όπως σκέφτηκαν και πολύ από το συγγενικό μας περιβάλλον. Άλλοι πάλι θεωρούσαν ότι παντρεύομαι τόσο μικρη επειδή ήμουν έγκυος!
Ε όχι γλυκιά μου γειτόνισσα,γνωστή κ.ο.κ μπορεις να σκεφτείς ότι απλά βρήκα τον άνθρωπο μου και τον παντευτηκα;;; Είναι τόσο απλό!!!
Σίγουρα θεωρώ ότι δεν υπάρχει ιδανική ηλικία για να παντρευτεις αλλά σίγουρα θα πρέπει να εισαι εσυ σίγουρος αρχικά για τον εαυτό σου και μετά για τον άνθρωπο σου.
Εντάξει δεν θα σου αναλυσω εγώ τι πρέπει να σκεφτείς εσύ τα ξέρεις πολύ καλύτερα από μενα.
Κατά τι δικη μου ταπεινή γνώμη όχι δεν υπάρχει κατάλληλη ηλικία για το γάμο και ούτε η ηλικία μπορεί να σου εγγυηθεί ένα επιτυχημένο γάμο!!!
Αυτό που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ειναι ότι μετά από 6 σχεδόν χρονια που είναι παντρεμένη με τον άντρα μου μαζι βέβαια με την γέννηση της κόρης μου είναι το καλύτερο πράγμα που έκανα ποτέ στη ζωή μου!!! 



My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates