Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2015

Movie review : Τα μυαλά που κουβαλας!!!

Μανουλες καλημέρα!!! Σήμερα είμαι εδώ για να σας πω την γνώμη μου για μια ταινία που ειδα πρόσφατα.
Περιγραφή :
Η 11χρονη Ράιλυ μετακομίζει με την οικογενεια της από τις μεσοδυτικές πολιτείες στο Σαν Φρανσίσκο και τα συναισθήματα της ( χαρά,θυμός, θλιψη, φοβος και αηδία)  προσπαθούν να την κατευθύνουν, σε διαρκή αντιπαράθεση μεταξύ τους, στην καινούρια ζωή της.

Ή γνώμη μου : 
Πραγματικά μου άρεσε πολύ σε πολλά σημεία γελασα,θυμωσα αλλά και Έκλαψα. Πραγματικά περιγραφει τις αντιδράσεις του κάθε ανθρώπου με σαρκαστικό τρόπο. Επίσης δείχνει με ένα τρόπο ότι πολλές φορές  η θλίψη μας βοηθάει για να γίνουμε αργότερα  χαρούμενοι.

Βαθμολογία: 5/5.

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας :




7 σχόλια:

  1. Ακόμα δεν έχω δει την ταινία με την κόρη μου αλλά είναι είναι στα υπόψη. Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Η ταινία είναι απλά εξαιρετική και δεν πρέπει να την χάσει κανείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα την δούμε ελπιζω αυτην την εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ θέλουμε να το δούμε διακαώς! αλλά σε dvd γιατί η μικρή φοβάται στο σινεμά γιατί σβήνουν τα φώτα και έχει θέμα, οπότε αναμένουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. την εχω δει μεχρι στιγμης 4 φορες. του αρεσε απο την πρωτη στιγμη του μικρου μου, και σε καθε σκηνη μ ρωταει και του εξηγω. Ειναι μια ωραια ταινια!
    ΥΓ στο σπιτι την εχουμε δει 4 φορες, μην νομιζεις οτι πηγα σινεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips