Οι πρώτες 40μερες με το μωρό στο σπίτι!

                  Οι πρώτες 40μερες με το μωρό στο σπίτι!

         Μετα τις 5μερες παραμονής στο μαιευτήριο ήρθε η στιγμή για την επιστροφή στο σπίτι!Αυτή την φορα όμως δεν θα επιστρεφαμε τα δυο μας,αλλα οι τρεις μας!Θα είχαμε μια μοναδική παρεα μαζί μας!Τον γιο μας!Ανυπομονούσα για αυτή την ημερα,που θα γυρνούσαμε σπίτι μας!Πρωτομαγια,πρώτη του μήνα θα βγαίναμε και θα επιστρεφαμε στην ασφαλεια του σπιτιού μας!
Τον πήραμε απο το μαιευτήριο!

       Λόγω καισαρικής οι δυσκολίες και ο πόνος συνεχιζόντουσαν και τις επόμενες μερες στο σπίτι!Όμως είχα μαζί μου το αγγελούδι μου και δεν με ενοιαζε τόσο!Απο εδώ και περα θα ακολουθούσε η φροντίδα του βρεφους μου,η απόλυτη προσοχή και ασφαλεια που θα επρεπε να του παρεχουμε αυτες τις πρώτες μερες ζωής του!Κατι πρωτόγνωρο για εμας ως νεοι γονείς,ως πρώτο μας παιδί!Αν και 21χρονών,αν και πρώτη φορα μανούλα η επιθυμία μου να τα κανω όλα μόνη μου και όσο πιο σωστα γίνεται ήταν παντα στη σκεψη μου απο την πρώτη κιολας μερα!Η επιθυμία να τα αναλαβω όλα εγώ δίχως βοήθεια απο αλλους(εξαιρώντας τον αντρα μου που φυσικα βοηθούσε και επρεπε να μαθει και αυτός τον νεο του ρόλο ως πατερας πλεον!)Δεν ήθελα καμία βοήθεια στο πως θα αλλαξω το μωρό μου,στο πως θα το ταίσω,στο πως θα το κανω μπανιο!Απο την αρχή ήθελα να τα μαθω και να τα κανω όλα μόνη μου!Δεν ξερω πήρα πολυ σοβαρα αυτόν τον ρόλο μου,ως μητερα!Μαθαίνοντας μόνη μου μαζί με τον αντρα μου βοηθώντας ο ενας τον αλλον και μοιραζοντας τις νεες μας υποχρεώσεις ως προς τις απαιτήσεις που εχει το μεγαλωμα ενός μωρού,οι μερες περνούσαν!Λόγω μη θηλασμού,μπήκαμε στο πρόγραμμα διαδικασίας παρασκευής του γαλατος του μωρού ανα 3ώρες που επρεπε να τρώει,το πλεναμε καθε φορα που είχε λερωθεί,αρχίσαμε το μπανακι του μαζί κρατώντας το ο ενας και πλενοντας το ο αλλος ήδη απο τς πρώτες μερες,μαθαμε να το κοιμίζουμε και να το ηρεμούμε όταν ήταν ανήσυχο η καπου πονούσε!

             Το αγορακι μας τις πρώτες μερες κοιμόταν αρκετα και το βραδυ και ήταν ήρεμο!
Το πρώτο βραδυ σπίτι μας!

Τις επόμενες μερες,εχασε λίγο τον ρυθμό του στον ύπνο του όμως σύντομα τον ξανα επαναφεραμε συμβουλεύοντας και την παιδίατρο μας!Η ποσότητα του γαλατος αρχισε να αυξανεται σταδιακα και το μωρό μας να μεγαλώνει,να παίρνει βαρος και ύψος!Αρχισε να αλλαζει μερα με την μερα!Πόσο περίεργο!Πως ήταν και πως εχει γίνει!Πόσο αλλαξε τις πρώτες 40μερες,πόσο εχει αλλαξει τώρα ήδη στους 2 μήνες ζωής!Στην αρχή ήταν ίδιο ο μπαμπας του λοιπόν(χαχα)τώρα όμως μου λενε όλοι ότι εχει αρχίσει να μοιαζει στη μανούλα(χαχα χαζομαμα!)Φυσικα και αυτό ειναι το πιο ασήμαντο και αστείο,όμως γιατι να μην το παρατηρούμε και αυτό σε τόσα που παρατηρούμε καθε μερα στο νεο αυτό πλασματακι;Αφού αλλαζει!Μεσα σε λιγες μερες απο ήσυχος εγινε ζωηρούλης ο μπεμπακος!Όσο ειναι ξύπνιος δεν καθεται σε ησυχία!Κουναει συνεχώς πόδια χερια και θελει να του μιλαμε απο πανω του!Τρελαίνεται να του μιλας παραστατικα!Βγαζει φωνούλες,ακούγεται σαν να λεει το ναι,μιλαει σου μιλαει,θελει κατι να σου πει!Ειναι τόσο κοινωνικό μωρό,επικοινωνιακό πραγματικα τους εχει τρελανει όλους!Όλοι μου λενε πόσο εντύπωση τους κανει η επικοινωνία του!Οχι δεν ειμαι χαζομαμα!Οχι!Το ελεγχω!χαχα!


5/5/2015: η πρώτη επίσκεψη της παιδιατρου στο σπίτι για τον πρώτο ελεγχο και τις πρώτες συμβουλες της!

6/5/2015: την ώρα που τον αλλαζαμε του φύγανε πρώτη φορα!χαχα!Όλα μαζί!Πανω στο σελτεδακι,πανω στο παντελόνι της μαμας!χαχα!

9/5/2015: μετα απο 12μερες ο αφαλούλης του ξεραθηκε και εφυγε!Γρήγορα!Τι ανακούφιση!Πιο ανετο μπανακι τώρα!


11/5/2015: η δευτερη επίσκεψη της παιδιατρου στο σπίτι για απλό ζύγισμα!Ευτυχώς το βαρος αυξήθηκε!Πήγαμε 3.700!

17/5/2015: στις 20μερες πήραμε το πρώτο μας φαρμακακι για τους κολικούς!Η παιδίατρος μας εδωσε τις σταγονίτσες για την αντιμετώπιση των κολικών,ενα φαρμακακι που δεν του αρεσει καθόλου!χαχα!

       Οι πρώτες 40μερες μπορεί να κρύβουν στους νεους γονείς μια ανησυχία γιατι το μωρακι τους ειναι πολύ μικρό και θελει πολυ προσοχή στην φροντίδα του,ομως δεν ειναι κατι δύσκολο η τόσο αγχωτικό!Ακομα και για μια νεα μαμα,για ενα νεο ζευγαρι!Με τις μερες η μανούλα και ο μπαμπακας μαθαίνουν τα κουμπια του μωρού τους,μαθαίνουν τι το απασχολεί καθε φορα που κλαίει,τι μπορεί να θελει καθε φορα που γκρινιαζει,πότε πειναει,πότε θελει να ενεργηθεί,πότε νυσταζει μαθαίνουν το μωρό τους οπως κανενας αλλος δεν μπορει να το ξερει τόσο καλα!Και ενώ στην αρχή όταν ήθελε να κοιμηθεί απλα κοιμόταν,τώρα πολλες φορες και οταν νυσταζει θα γκρινιαξει!Όμως το γλυκό μου τις περισσότερες φορες κοιμαται μόνο του στη κούνια του,χωρίς την δική μου βοήθεια!Νομίζω ότι αυτό εαν συνεχίσει ειναι το καλύτερο!Στην αρχή τις πρώτες μερες το ξυπνούσα καθε 2-3ώρες για να φαει και να μην κοιμαται πολύ συνεχόμενα,τώρα πλεον αυτό το τηρώ εαν παει να συμβεί όλη την ημερα,εκτός το βραδυ!Το βραδυ πλεον το αφήνω να κοιμηθεί!Δεν χρειαζεται και το βραδυ να το ξυπναω καθε τόσο,ειναι προτιμότερο να ξεκουραζεται!


      Προσωπικα,στις 20ημερες βγήκα απο το σπίτι σύμφωνα και με τον γυναικολόγο μου!Δεν χρειαζεται να κλειστείτε στο σπίτι,εαν εχετε αναγκη να βγείτε,βγείτε!Το μωρακι μου περίμενα τις 40μερες φυσικα και αυτό λόγω φόβου μικροβίων και της ευαισθησίας του ως βρεφος,και οχι για τίποτα αλλο!Συγκίνηση η ημερα ευχής για τις 40ημερες στην εκκλησία,τόσο ομορφη εμπειρια!

Η πρώτη μου βόλτα με το καρότσι μου!


      Η γνώμη μου μανούλες γενικα ειναι οτι η μανα μπορεί να κρίνει ορθότερα για το πως να μεγαλώσει και να φροντίσει καλυτερα το μωρό της!Χωρίς τις παρεμβασεις κανενός!Σίγουρα σύμβουλος πρεπει να ειναι όσο αφορα την υγεία του μωρού ο παιδίατρος όμως μεχρι εκεί!Καθε μανούλα γνωρίζει καλύτερα το παιδί της και τι εκείνη θεωρεί το ιδανικό για αυτό!Μην επηρεαζεστε απο τον περίγυρω,ενας καλός σύμβουλος βοήθειας ειναι το διαβασμα βιβλίων και οποιουδήποτε αλλου μέσου που μπορει να σας παρεχει σωστή πληροφόρηση και συμβουλες για την καθημερινότητα σας με το παιδί σας!Να στηρίζεστε στα δικα σας χερια και να εμπιστεύεστε την κρίση σας,τον εαυτό σας ακομη κι αν είστε πρώτη φορα μανούλα!Ακομη κι αν αντιμετωπίζετε καποια προβήματα στην αρχή η εχετε αγχος και ανησυχίες ολα θα γίνουν σιγα σιγα και θα μπορεσετε να διαμορφώσετε ενα πρόγραμμα στη ζωή σας εκτός απροόπτων!Καθε μανούλα μπορει να τα καταφερει,θα βρει τον τρόπο!Πριν φερω το παιδί μου στο κοσμο είχα ενα μικρό αγχος γιατι πραγματικα δεν ειχα αναλογη εμπειρια και δεν γνώριζα καθόλου απο μωρα!χαχα!Όμως ήθελα να μαθω και αυτό μετραει!Ανυπομονούσα για το μωρακι μου και αυτό μετραει!Ήμουν σίγουρη οτι εχω να του προσφερω το πιο σημαντικό!ΑΓΑΠΗ!Πολύ αγαπη!Όλα τα αλλα ήδη στους 2μήνες και τα εχω μαθει!Και ολο θα μαθαίνω,μαζί του όπως αυτό μεγαλώνει και μαθαίνει,μαθαίνω και εγώ πλαί του!Πως μπορώ να γίνομαι όλο και καλύτερη μανούλα για το παιδί μου!Γιατι του αξίζει!

Η ψυχή μου!


My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates