Jenny's art!!!

Η Τζένη είναι δημιουργός της σελίδας Jenny's art.
Λιγα λογια για την ιδια:
Είμαι η Τζένη, 42 ετών, μαμά 2 αγοριών, του Γιάννη 11 και του Γιώργου 3. Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Γερμανία. Σπόυδασα Κοινωνιολογία, αλλά δυστυχώς δεν δούλεψα ποτέ επάνω στο αντικείμενο μου. Μέχρι πριν ένα χρόνο δούλευα σε μεγάλη τουριστική εταιρία σε θέση στελέχους. Λόγω των καταστάσεων όμως με την κρίση να χτυπά όλο και πιο δυνατά την πόρτα μας, πήρα και εγώ σειρά...Το είδα όμως πάρα πολύ θετικά, χάρηκα κιόλας! Είχε έρθει επιτέλους η στιγμή να ασχοληθώ με αυτό που πραγματικά αγαπώ!. Από το 2011 που γεννήθηκε ο μικρός μου, άρχισα δειλά δειλά να φτιάχνω κάποιες κατασκευές και να πειραματίζομαι με διάφορα υλικά. Όσο δούλευα στο γραφείο ήταν δύσκολα να τα προλαβαίνω όλα...ήμουν με 4-5 ώρες ύπνο...το αγαπούσα όμως, είχα ιδέες και όρεξη...έτσι συνέχισα...όταν απολύθηκα είπα μέσα μου: οκ! και τώρα θα δώσεις το 100% σου στο χειροποίητο....και προχωράω πολύ θετικά και βλέπω μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο που με έχει αγκαλιάσει πολύ θερμά.
Κανει υπεροχή δουλειά πραγματικα!!!( Το μαξιλαράκι αυτό το πήρα δώρο στην ανιψουλα μου που γεννήθηκε τον Γεναρη- δεν είναι γλυκά;-).

-Τζενη μεγαλη ποικιλια πραγματων στην σελιδα σου!Τι χειροποιητο μπορει να αναζητησει κανεις στις δημιουργιες σου?
Κυρίως διακοσμητικά για παιδικά δωμάτια. Αλλά όχι μόνο!

-Αναλαμβανεις και την δημιουργια δωρων σε παιδικα παρτυ,μπομπονιερες βαφτισεων κλπ.
Ναι, έχω ετοιμάσει ήδη πάρα πολλά δωράκια για παιδικά πάρτι και μπομπονιέρες. Πάντα βέβαια με βάση το θέμα που έχει επιλέξει ο καθένας.

-Η σελιδα "jenny's art"απευθυνεται μονο σε μικρους φιλους η και σε μεγαλα παιδια?
Αρχικά είχα ξεκινήσει να δημιουργώ για παιδιά...στην πορεία όμως μου ζητήθηκαν αρκετά πράγματα και για μεγαλύτερα "παιδιά".

-Τι χειροποιητα δωρακια μπορει να βρει καποιος στη σελιδα σου?
θα βρείτε κυρίως διακοσμητικά για τοίχο και πόρτα, για παιδικά δωμάτια. Τσόχινα διακοσμητικά, υφασμάτινα, καδράκια, πήλινα.

-Οι τιμες σας που κυμαινονται?συμβαδιζουν με τα οικονομικα δεδομενα της εποχης?
Οι τιμές κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια. Κατανοώ ότι οι περισσότεροι από εμάς βρισκόμαστε σε δύσκολη κατάσταση οικονομικά. Εκτιμώ ιδιαίτερα όμως που ο κόσμος, παρ΄όλες τις δυσκολίες, μας προσεγγίζει εμάς τους χειροτέχνες και αναζητά κάτι ιδιαίτερο και μοναδικό. Προσπαθώ να εξυπηρετήσω όσο περισσότερο κόσμο γίνετε. Συνήθως ρωτάω και μέχρι πόσα χρήματα μπορεί και θέλει να διαθέσει, έτσι ώστε να μπορώ και εγώ να προτίνω κάτι αντίστοιχα.

-Καθε κομματι σας ειναι μοναδικο αφου απευθυνεται σε καποιο ξεχωριστο ατομο!εχετε ξεχωρισει καποια δικια σας δημιουργια μεχρι τωρα?
για μένα η πιο ξεχωριστή μου δημιουργία είναι το πορτραίτο του μικρού μου γιού....
-Ειναι η μονη σου απασχοληση!μια τετοια χειροποιητη ενασχοληση επαγγελματικη εχει στις μερες μας χρηματικη ανταποκριση?
εδώ και ένα χρόνο ασχολούμε αποκλειστηκά με τη χειροτεχνία. Σίγουρα δεν είναι μεγάλα τα κέρδη, αλλά το κάνω γιατί με γεμίζει σαν άνθρωπο, με ηρεμεί.

-Η εμπνευση των κατασκευων σου απο που πηγαζει κυριως?
Η έμπνευση μου είναι 100% ο μικρός μου γιος. Όταν ξαπλώνω δίπλα του τα βράδια για να κοιμηθεί και τον έχω αγκαλιά ηρεμώ, κλείνω τα μάτια μου και βλέπω εικόνες! Όλα αυτά που μου ζητάνε κάθομαι και τα φαντάζομαι. Έχει τύχει πολλές φορές να μην ξεκινήσω κάτι αμέσως αν δεν το "δω" στη φαντασία μου...μπορεί να περάσουν και 2 μήνες! Ευχτυχώς όλοι έχουν υπομονή!!! Σύμβουλοι μου είναι και οι δυο γιοι μου...ότι φτιάχνω τους το δείχνω. Αν το απορρίψουν....το ξεχνάω...δεν το βλέπει κανείς!

-Ενα ατομο μεγαλωμενο στη γερμανια,πως βιωνει την ζωη του σημερα στην ελλαδα?
Στην Ελλάδα ήρθα με το σύζυγο μου από επιλογή. Δεν το μετάνιωσα ούτε λεπτό, ακόμα και τώρα που δυσκόλεψαν τα πράγματα...αγαπώ τον ουρανό μας, τον ήλιο μας, τη θάλασσα μας....

-Επισης που θα ελεγες οτι εχει μεγαλυτερη αξια το χειροποιητο?στην ελλαδα η στο εξωτερικο?
Πάντα είχε αξία το χειροποίητο. Και εδώ και στο εξωτερικό. Απλά πιστεύω πως στη Ελλάδα δόθηκε λίγο παραπάνω αξία τα τελευταία χρόνια με την κρίση. Στη Γερμανία πάντως τα παιδιά έρχονται από πολύ νωρίς σε επαφή με το χειροποίητο. Θυμάμαι όταν πήγαινα στην πρώτη δημοτικού (πριν πολλά χρόνια δηλαδή) μάς μαθαίνανε διάφορες βελονιές...το έχω ακόμα αυτό το κομμάτι ύφασμα, μικρό και κάθε βελονιά είχε διαφορετικό χρώμα....





Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Τζένη για την υπεροχή κουβεντουλα που ειχαμε!!! Καλη συνέχεια σε οτι κανεις γλυκιά μου και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!
Καλη εβδομαδα!!!
Δέσποινα!!!

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates