Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015

Book review: Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι!!!


Τιτλος: Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι.
Συγγραφέας: Λένα Μαντά.
Τιμή:15,93 εδώ.
Περίληψη:
Η ζωή είναι σαν το ποτάμι που κυλάει αυτή τη στιγμή μπροστά μας. Εύκολα σε παρασύρει και σε τραβάει όπου εκείνο πηγαίνει. Όπως ένα ποτάμι δε γυρίζει πίσω, έτσι κι εσείς, αν σας παρασύρει, δε θα μπορέσετε να γυρίσετε… να προσέχετε πάντα το ποτάμι… Μη σας παρασύρει…» 
Η Μελλισάνθη, η Ιουλία, η Ασπασία, η Πολυξένη και η Μαγδαληνή μεγαλώνουν με τη μητέρα τους σ’ ένα χωριό στον Όλυμπο, δίπλα σ’ ένα ποτάμι. Αυτό που επιθυμούν και οι πέντε είναι να γνωρίσουν τη ζωή μακριά από το πατρικό τους. Και θα το καταφέρουν! Η μοίρα θα τις στείλει στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, κάνοντας το όνειρο πραγματικότητα. Μόνο που καμιά φορά, τα όνειρα γίνονται εφιάλτες που στοιχειώνουν και κυνηγούν... 
Πέντε γυναίκες, πέντε ζωές συγκλονιστικές, γεμάτες έρωτα και ανατροπές, ενώ το σπίτι δίπλα στο ποτάμι περιμένει υπομονετικά αυτό που ξέρει ότι θα συμβεί…
Πολλαπλές ανατυπώσεις και χιλιάδες αντίτυπα από ένα βιβλίο που συγκλονίζει
Η άποψη μου:
Είναι το πρωτο βιβλίο που διάβασα ποτε στη ζωή μου και δεν θα μπορουσα να κάνω καλύτερη αρχή!!!5 συγκλονιστικές ιστορίες για 5 αδερφες.Σε ταξιδεύει. Πραγματικά Έκλαψα με αυτό το βιβλιο.Οσα προβλήματα και να έχουμε παντα θα έχουμε το " σπιτικό" μας,την φωλιτσα μας που θα μπορούμε να κρυφτουμε. 
Καλη σας μέρα!!!
Δέσποινα!!!

21 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το θέμα του βιβλίου..

    .και απ΄όσα διάβασα στην ανάρτηση, γράφει μια μεγάλη αλήθεια:"να προσέχετε πάντα το ποτάμι… Μη σας παρασύρει…» δύσκολα γυρίζεις πίσω και σίγουρα με πολύ κόπο και αγώνα.

    Να είσαι καλά!
    Αλεξία

    από το λινκ πάρτυ του lolmomsworld

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο βιβλίο... Ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει.. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό ήταν το πρώτο βιβλίο που διαβασα της Μαντα και με εξέπληξε ευχάριστα η συγγραφή του!!! Από τότε έγινα ακόλουθος της! Τη συνιστώ και εγώ ανεπιφύλακτα !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπημένο βιβλίο!!! Το έχω διαβάσει τρις φορές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όπως η mama goes vintage ήταν το πρώτο βιβλίο που διάβασα από τη Λένα Μαντά! Πραγματικά συγκλονιστικό και φυσικά μετά από αυτό έγινα μία από τις φανατικές αναγνώστριες της! Έρχομαι από το καφέ της Τούλας http://lolmomsworld.blogspot.gr/ Πολύ όμορφο blog μόλις έγινα αναγνώστρια σου! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τα πρώτα βιβλία της, που διαβάσαμε... Το σημαντικό με τη Λένα Μαντά, δεν είναι ο τρόπος που γράφει μόνο, αλλά το γεγονός πως είναι ένας καταπληκτικός άνθρωπος με αστείρευτο χιούμορ. Τυχαίνει να τη γνωρίζουμε προσωπικά και να την αγαπάμε, πολύ!!! Πολύ ωραία ανάρτηση! Ήρθαμε από τον καφέ της Τούλας http://lolmomsworld.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να το επόμενο βιβλίο μου...Δεν το ήξερα. Να τη μαθαίνεις στο κους κους του καφέ (lolmomsworld).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω ακούσει πολύ καλές κριτικές!
    Προσπαθώ να τελειώσω ένα άλλο που έχω ξεκινήσει και μετά νομίζω θα είναι η επόμενη επιλογή μου!
    Από το πάρτυ της Τούλας έρχομαι! :)
    Χαίρομαι που σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτη φορά περνάω από το blogoσπιτάκι σου!!!
    Προσπαθώ να θυμηθώ κατα πόσο το έχω διαβάσει ή όχι...αλλά για να μην το θυμάμαι τι στο καλό....μάλλον όχι!!!
    από το πάρτυ έρχομαι...καθυστερημένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν το εχω διαβασει, αλλα φαινεται ενδιαφερον...προς αγορα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogging tips