ΜΑΜΑ 3 ΜΙΚΡΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ....


Μαμά 3 μικρών αγοριών λοιπόν και ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω....Βλέπω αυτά τα 3 διαφορετικά και τόσο μοναδικά πλάσματα μέσα στο σπίτι μου και ακόμα να συνειδητοποιήσω πως εγώ τους πρόσφερα την ζωή!Και μετά αυτά πρόσφεραν σε μας έναν ολόκληρο καινούργιο κόσμο!Έναν μαγικό κόσμο!Ο κόσμος των παιδιών!Ο πιο όμορφος,ο πιο αθώος,ο πιο αληθινός....
Σήμερα είναι η γιορτή της μητέρας και για μένα η 4η χρονια(απίστευτο!)που την γιορτάζω!Η 4η φορά από τότε που έγινα πρώτη φορά μανούλα....Ως μαμά του μικρού μου αγοριου γιορτάζω ας πούμε πρώτη φορά!Ξέρεις,μια φορά είχα πέσει σε κάτι αναμνήσεις από αυτές που μας βάζει να ξανά δούμε το φβ για αναρτήσεις που είχαμε κάνει στο παρελθόν....και πρόσφατα είχα δει μια φωτογραφία που είχα βάλει(πριν καν να ειμαι έγκυος στο πρώτο μου αντρακι φαντασου,κοριτσάκι ήμουν)που απεικόνιζε έναν μπαμπά να επισκευάζει την μηχανή του παρέα με τους δυο γιους του που έφτιαχναν και αυτοί τα.... δικά τους παιδικα οχήματα και του καναν παρέα!Και είχα γράψει σαν λεζaντα:"Αυτή είναι οικογένεια"!....Που να ήξερε πως λίγα χρονια μετά αυτή η εικόνα θα έβγαινε αληθινή αλλα με 3 αντρακια δικά μας!Γενικά Με θυμάμαι να ονειρευόμουν για αγόρια και να που ο Θεός μου έστειλε 3 αντρακια να τα καμαρώνω και να τα χαζεύω να μεγαλώνουν....Παραπάνω από τα όνειρα μου λοιπόν....όχι απλά μάνα,αλλα αγορομανα!Και για αυτό το θαύμα είμαι απλά ευγνώμων!


Ποια η ζωή λοιπόν μιας αγορομανας επί 3;Μιας μαμάς 3 μικρών αγοριών;Πως είναι η καθημερινότητα;
Μαμά 3 μικρών αγοριών θα πει....

-ενα σπίτι που επικρατεί το αντρικό πνεύμα αλληλεγγύης

-ενα σπίτι με καμία barbie κουκλίτσα αλλα με πολλά αυτοκίνητα,νταλίκες,μπαλιτσες και πάει λέγοντας....Α!ευτυχώς και μια γωνιά γεμάτη παιδικά βιβλία!(χαχα)


-ενα σπίτι ανδροκρατούμενο με μια πρώτη ματιά,αλλά με μια δεύτερη αν δεις καλύτερα θα καταλάβεις την ισχύ της μοναδικής γυναίκας αυτού του σπιτιού!(τι δεν θα έβαζα τις ροζ πινελιές μου τι νόμιζες;)


-μια παιδική ντουλάπα γεμάτη μπλε,κόκκινο και όλα τα χρώματα εκτός απο το κατα τα άλλα αγαπημένο μου ροζουλι(μα ούτε σε δείγμα;)όχι για να είμαι απολύτως ειλικρινής πάνω πάνω στην ντουλάπα έχει μείνει ξεχασμένη μια σακουλιτσα με κάτι κοριτσίστικα ρουχαλακια απο τότε που δεν ήξερα ακόμα τι φύλο είναι το τρίτο μου παιδακι


-η αποκλειστικότητα λοιπόν είναι όλη δική μου!Τι καλέ!Μια με έχουν!


-δεν έχω να μοιραστώ με κάποιον τα....πολύ αγαπημένα και πολύτιμα μου κραγιόν!Τι λίγο το χεις αυτό για μια beauty junkie;Αν είχα κόρη και μου έμοιαζε,θα ήθελα άλλη μια συρταριερα γεμάτη καλλυντικά δικά της!(για αρχή ξέρεις αυτά τα παιδικά που βάφουν δεν βάφουν....και μετά....δεν θέλω να φανταστώ το μετά!)


-γαμπρος από εδω,γαμπρός από εκεί,γαμπρός και παραδίπλα!Τι εννοείς αν χαζεψα;Μια μέρα πήγαμε στο σχολείο να γραφτουμε και μου τον ζήταγαν γαμπρό!(προίκα πάντως κορίτσια δεν έχουμε)Όταν βλέπουν και τους 3 μαζί δε,λένε για το πόσες επιλογές έχουν!Βρε την....μελλοντική πεθερά την ρωτήσατε αν τους δίνω;


-κοντα στο γαμπροί επί 3 λοιπόν πάει και το...."κακια-πεθερα"επί 3;Τι όχι!Εγώ θα είμαι η απόδειξη της μοντέρνας πεθερουλας που δεν ανακατεύεται καθόλου(πο μεγάλη μπουκιά φάε που λένε η αλλιώς ας με μαζέψει κάποιος)Απλά υποψήφιες νύφες μου,μην μου τους πληγώσετε μόνο,ζητάω πολλά;(μα ποτέ έφτασα στον γάμο;)


-decor παιδικού δωματίου,επιλογές σχολικών τσαντών,και πάει λέγοντας όλα με την πιο αγοριστική η τέλος πάντων ουδέτερη πινελιά,κοινώς τίποτα λίγο girly όσα τέτοια είχα τα είχα εγώ ως παιδάκι και ευτυχώς τα είχα με το παραπάνω(ναι ήμουν της barbie,ένα δωμάτιο γεμάτο κουτάκια για τα μπιζου μου,τα ρούχα του μπαλέτου μου και ας μην συνεχίσω καλυτερα)άρα αφού τα χόρτασα στο 100%για τον εαυτό μου ως παιδί,πλέον έχοντας μόνο αγόρια δεν μου λείπει το να μεταφέρω αυτό μου γούστο σε δικό μου παιδακι(μπορεί στο μέλλον αν υιοθετήσω ένα κοριτσάκι να το κάνω τότε που ξέρεις,μα τι είπα;)


-πουκαμισακι,παντελονάκι και ντυθηκες....Όχι φίλε μου,διαφέρει το πώς θα του βάλεις το πουκάμισο,πως θα το συνδυάσεις απο μέσα και ναι τι αξεσουάρ θα διαλέξεις!Από ξύλινο παπιγιόν....μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς!Ποιος είπε ότι τα αγόρια δεν έχουν την περιποίηση και το styling τους?εντάξει δεν έχουν την κορδέλα στα μαλλιά βρε αδερφέ αλλά μεγαλώνοντας λίγο γιατί έχει βγει νομίζεις το παιδικό τζελ για τα μαλλιά;(πρόσφατα το αγοράσαμε κιόλας)


-τα πας καλά με τους άντρες,θες δεν θες.Μαθαινεις.Στην δική μου περίπτωση βέβαια αν και πάντα με 100% girly διάθεση,απο μικρή ηλικία τα πήγαινα καλά με τα αγόρια,περισσότερο και από όσα καλά τα πήγαινα με τα κορίτσια.Με θυμάμαι να το λέω αυτό!Με τα αγόρια τα έβρισκα....Τους λόγους ας μην τους αναλύσουμε η την δική τους πλευρα καλύτερα....χαχα!


-αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά....πολλές αγκαλίτσες,πολλές γλυκές στιγμές!Οκ και αρκετές διαφωνίες και αρκετά πείσματα,αλλα και τόσες γλυκές τρυφερές στιγμές απο αυτά τα γλυκά αγόρια!


Και λίγο πιο....γενικά,μαμά 3 μικρών παιδιών θα πει:


-μη ολοκληρωμένες δουλειές.
Οτι δουλειά και αν είναι αυτή,σίγουρα θα γίνει με διαλείμματα η και πολλές φορές θα μείνει μισή!

-μαγείρεμα μετά εμποδίων!
Το μαγείρεμα όμως είναι μια απαραίτητη δουλειά που πρέπει να γίνεται σχεδόν καθημερινά,έτσι δεν είναι;Το πως γίνεται τώρα άλλο θέμα!Τρέχοντας!Στην κυριολεξία!Όταν μαγειρεύω νιώθω σαν την νέα έκδοση του Βέγγου στην ταινία ο άνθρωπος που έτρεχε πολύ!Καλέ μην γελάς,έτσι τρέχω και εγώ μέσα σε ενα δωμάτιο μεν αλλα να προλάβω μην καεί το φαί,να βάλω νερό στο φαΐ,να σβήσω το φαΐ και πάει λέγοντας!Ειδικά του μωρού τα λαχανικά στο κατσαρολάκι να μην σου πω πόσες φορές μου έχουν αρπάξει τελικά στο τέλος!Ράλι στην κουζίνα λοιπόν για να έχουμε να φάμε!

-ύπνος,αυτός που χάθηκε!
Και έρχομαι τώρα ξαφνικα να πω πόσο πολύτιμος ειναι ο ύπνος!Και πόσο μου εχει λείψει....ναι σε μένα,που στο λύκειο πήγαινα για εξετάσεις κατευθείαν άυπνη χωρίς καν να μου φαίνεται καλέ!Πότε;Τότε!Τότε!Γιατι τώρα....απο την αϋπνία και την κούραση πηγαίνω σαν κοτόπουλο όλη μέρα!

-ξενύχτι λοιπόν!πολύ ξενύχτι!όχι απο αυτό το παιχνιδιάρικο,το αλήτικο,το τσαχπίνικο μιας αλλης εποχής....
Ξενύχτι θα πει να ξυπνάει το μωρό για γάλα ανα....(;)ώρα,να είναι ανήσυχο το μωρό το βράδυ γιατι έχει πονάκια,να μην κοιμάται το δίχρονο γιατι τον γλυκοπήρε ΜΙΣΗ ωρα στην βόλτα και του ήταν αρκετή,να μην κοιμάται το τρίχρονο γιατι ξύπνησε αργα το πρωί και αν δεν κλείσει 12ωρο συν δεν λέει να νυστάξει,αφού έχει κοιμηθεί το δίχρονο κατά της 12 να αποφασίζει να ξυπνάει κατα τις 3 με κλάματα αγνώστου προέλευσης....ε και παει λέγοντας,θες κι αλλα;Το συμπέρασμα ειναι οτι θα κοιμηθούμε ξανα μετα απο 5 χρόνια τουλαχιστον!

-προετοιμασία ωρών για να βγεις μια βόλτα!
Ήμουν εγώ που αργούσα να ετοιμαστώ να πάμε κάπου,να βαφτώ,να φτιάξω μαλλί....που να δεις τώρα!Επιπλέον να ετοιμάζεις και 3 παιδια!Να πλυθεί ο καθένας(να τους κανεις μπανιο δηλαδή),να βρεις ταιριαστά ρούχα για τον καθένα και να τα ντύσεις,να προσπαθείς να ετοιμαστείς εσύ ακούγοντας το πιθανότερο καποια μουρμούρα και ολο και καποιον να φωναζει για νερό καθώς παράλληλα το μωρό ξύπνησε και κλαίει για να το θηλάσεις,α και επιπλέον μην κανεις το λαθος και ξεχασεις το νεσεσερ με τα καλλυντικα στον καναπέ....

-βαλε μια γύρα τσάντα πάνες για την έξοδο περικαλώ!
Παλι καλα που το δίχρονο και το τρίχρονο φορανε ίδιο νούμερο πάνα,δεν λες;Μια ακόμα βαλιτσούλα ε συγνώμη τσαντούλα ήθελα να πω για τα πράγματα των παιδιών,και όχι για κανά ταξίδι για μια απλή βολτούλα!Δεν λες πάλι καλά που το μωρό θηλάζει γιατι αν κουβάλαγα και μπιμπερό πιθανότατα τις μισές φορές να γυρνάγαμε πίσω γιατι θα τα είχαμε ξεχάσει!Στάνταρ!

-μνήμη με....κενό αέρος!
Η αλλιώς πρόωρο αλτσχάιμερ!Δεν ξέρω αλλα η εξάντληση με εχει βαρέσει στην μνήμη,και δεν θυμαμαι και πολλα!Για παραδειγμα ενα σημαντικό τηλέφωνο που έχω να κανω,εύκολα θα το ξεχασω!Αχ τι με βρήκε!Θα επανέλθω;Γιατρέ μου σε ρωτώ!

-η συνεχής αίσθηση του μεθυσμένου!
Θα πεις τι εννοείς;Ελα καλέ μανούλα,καταλαβες τι εννοώ!Αυτή η αίσθηση απο το πρωί που θα σηκωθείς που δεν ανοίγει το μάτι και το κεφαλι είναι βαρύ λες και τα έπινες χθες!Είπαμε η κούραση,η εξάντληση,κατι η ζέστη αλλα οχι και έτσι ρε αδελφέ!Κυριολεκτικα ζόμπι!


Τουλάχιστον ξέρω οτι κάποιες θα με νιώθετε,δηλαδή δεν θα με διαβάζετε όλες και θα λέτε μα τι πίνει και δεν μας δίνει αυτή!Πολλές μανούλες και ειδικά όσες έχουν πολλά η μικρής ηλικίας παιδάκια κάποια απο τις παραπάνω φάσεις κάτι θα σας θυμίζει,έτσι δεν είναι;
Όμως να σου πω κάτι σύμμαχε μου;Θα έδινα τα πάντα για να τα ξανά ζήσω όλα αυτά ξανά και ξανά....Ευχαριστώ τον Θεό που με έκανε μανούλα για 3 φορές και είμαι ευγνώμων για τα πλάσματα που μου έστειλε!Τόσο ευγνώμων που πολλές φορές τα βάζω με τον εαυτό μου για κάποια λάθη της καθημερινότητας που δεν με αφήνουν να αγγίξω την....''τελειότητα''της μητρότητας!Αυτού του σπουδαίου ρόλου ζωής!Αλήθεια υπάρχει η τελειότητα;Γενικά η και πιο συγκεκριμένα στον ρόλο της μητέρας και σε αυτήν την κατα τα άλλα ανθρώπινη-καθημερινή σχέση με τις δικές της τριβές;Μεγάλη κουβέντα για κάποιο άλλο άρθρο ίσως....
Γιατι σε αυτό θέλω απλά να πω:

Χρόνια πολλά σε κάθε μανούλα η μέλλουσα μανούλα που διαβάζει το κείμενο αυτό!Χρόνια πολλά για τον πιο σπουδαίο μας ρόλο σε αυτή την ζωή!Χρόνια πολλά στις δικές μας μανούλες που μας έφεραν στην ζωή....Μαμά σημαίνει ζωή!Τι πιο σημαντικό;

Ελπίζω με την μικρή μου δόση χιούμορ σε αυτό το κείμενο να κατάλαβες λίγο απο την καθημερινότητα μου,πολλές ίσως ταυτιστήκατε και κάπου μαζί μου!Μαμά επι 3 είναι δύσκολη υπόθεση ειδικά σε αυτές τις ηλικίες!Όμως κάθε πλάσμα απο αυτά τα 3 κάθε μέρα μου χαρίζει και κάτι ξεχωριστό,και κάτι μοναδικό,έχω και μια διαφορετική σχέση μαζί του,και με τους 3 όμως μας ενώνει ένας κοινός παρανομαστής:αυτός της ανιδιοτελής αγάπης,που μου έμαθε η μητρότητα!

Χρόνια πολλά μανούλες!

#happymothersday






My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates