My 2017 planner!

Σαν Παρθένος μου αρέσει να οργανώνω και να σημειώνω τα πάντα!
Σήμερα θα σας δείξω την δική μου ατζέντα για την νέα χρονιά καθώς και κάποια αυτοκόλλητα για να κάνουν τη ζωή της οργανωτικής -εμένα ντε- πιο εύκολη.
Ξεκινάμε φυσικά με την πιο ωραία και πολύχρωμη ατζέντα μου. Με πολλά ελεφαντάκια και λουλούδια από τα χεράκια της λατρεμένης μου Αθανασίας και του Creations with fantasy.
Μαζί με έναν υπέροχο σελιδοδείκτη- holder για να κρατάει ασφαλή τυχόν χαρτάκια που μπορεί να θέλω να βάλω μέσα- εντάξει έχω ήδη βάλει-.
Στη συνέχεια γλυκά αυτοκόλλητα για τα beaute αλλά και για αποταμίευση από το Etsy και το HappyCutieStudio.
Τέλος αυτοκόλλητα victoria secret και happy mail , από etsy και CoffeeMonsterzCO.Δέσποινα.


 

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates