Chistmas Song Challenge!


Η Δέσποινα απο το κοινό μας blog με προσκάλεσε σε ενα χριστουγεννιάτικο challenge με αγαπημένα μας χριστουγεννιάτικα τραγούδια!Τα Χριστούγεννα είναι η πιο γλυκιά γιορτή ειδικά όταν έχεις παιδιά και βλέπεις μέσα στα μάτια τους αυτή την λάμψη των εορτών,αυτή τη χαρά,την προσμονή!Σαν παιδί αγαπούσα πολύ τα Χριστούγεννα,πάντα τα περίμενα πως και πως!Τώρα σαν μεγάλο παιδί και μαμά πάλι τα περιμένω με ανυπομονησία αλλα ταυτόχρονα ανακαλώ και αναμνήσεις των παλαιότερων χρόνων!Θα σας μεταφέρω σε αυτό το post τα δικά μου απόλυτα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που μου αρέσει να ακούω κάθε χρόνο τέτοια εποχή!

                                                         Ως τα Χριστούγεννα-Μαρτάκης

Πήγαινα λύκειο όταν βγήκε το συγκεκριμένο τραγούδι και μου άρεσε τόσο πολύ τότε!Χριστουγεννιάτικο αλλα και ερωτικό,πολλά υποσχόμενο για ερωτευμένους που έχουν κοντά τους τον αγαπημένο τους και θέλουν κάτι να του πουν αλλα και για ερωτευμένους που δεν έχουν κοντά το πρόσωπο που ποθούν και θέλουν πολύ τα Χριστούγεννα να τους φέρουν κοντά!
''Ως τα Χριστούγεννα καρδιά μου,θα σαι δικιά μου,ως τα Χριστούγεννα θα με έχεις ερωτευτεί και την Πρωτοχρονιά ζωή μου θα σαι μαζί μου αυτός ο χρόνος που θα έρθει θα ναι γιορτή!''


                                                             Φέτος τα Χριστούγεννα-Stan
               

Λίγο αργότερα κυκλοφόρησε το συγκεκριμένο τραγούδι του Stan!Πόσο γλυκό και αισιόδοξο τραγούδι!
''Φέτος τα Χριστούγεννα για μένα δεν θα είναι ίδια όπως παλιά,θα έχω εσένα και εσύ εμένα!''
''Θα είναι η καλύτερη χρονιά πρώτη φορά!''
Πόση ευτυχία και χαρά φέρνουν οι γιορτές όταν τις περνάς με ανθρώπους που αγαπάς!


                                                              Χρόνια πολλά-Ρουβάς
          

Λίγο παλιότερο επίσης τρυφερό και συναισθηματικό!Που κρύβει μια αισιοδοξία και ελπίδα!
''Και πέφτει χιόνι πάντα μέσα στη καρδιά!''
''Πρωτοχρονιά έλα την πόρτα να χτυπήσεις,ούτε λεπτό να μην αργήσεις,αυτή θα είναι η τυχερή μου η χρονιά!''

                                                  Τα πιο γλυκά Χριστούγεννα-Σαμίου              
     

Ακόμη πιο παλιό....''Τα πιο γλυκά Χριστούγεννα θα είμαστε μαζί,τα πιο γλυκά Χριστούγεννα μωρό μου εγώ και εσύ!Τα πιο γλυκά Χριστούγεννα και κάνε μια ευχή,τα πιο γλυκά Χριστούγεννα να έχει όλη η γη!''

                                                   Το καλύτερο δώρο-Ζώη & 4play
   

''Πως το καλύτερο δώρο είναι που πάλι και φέτος είμαστε μαζί,το καλύτερο δώρο είναι που πάλι θα κοιμηθούμε το πρωί!Αγκαλιά μαζί Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά θα τραγουδάμε κάλαντα σαν μικρά παιδιά!''
Όχι πες μου τι καλύτερο δώρο;Και φέτος μαζί με τα δυο ζουζούνια μας!


                                                     Απόψε Χριστούγεννα-Βοσκόπουλος
        

Σίγουρα τραγούδι μιας άλλης εποχής,τόσο γλυκό και ξεχωριστό όμως....
''Απόψε Χριστούγεννα στην πόλη,παιδιά και ονειροπόλοι με αγάπη έχουν μεθύσει!Απόψε συγχώρα με και γέλα,να ξανά σμίξουμε έλα,να βρούμε κάποια λύση απόψε που σε έχω επιθυμήσει!''
Αυτό το τραγούδι μου θυμίζει χορό με ομπρέλες κάτω απο την Χριστουγεννιάτικη βροχερή πόλη!


Όπως καταλάβατε οι επιλογές μου ήταν μόνο Ελληνικές απο παλιότερα μέχρι πιο σύγχρονα τραγούδια!Ενα τελευταίο του 17 είναι το καινούργιο της Φουρέιρα το 2017 σαγαπώ,το έχετε ακούσει;Το χορεύει ο γιος μου αλλα εμένα δεν με τρέλανε!Ελπίζω να ακούσετε τις επιλογές μου και να σας ταξιδέψουν!Ελπίζω επίσης για όλους αυτά τα Χριστούγεννα να είναι τα πιο ΕΡΩΤΙΚΑ,γλυκά,τρυφερά,συναισθηματικά,αγαπησιάρικα!Να τα περάσετε με ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπούν!Και ας ελπίσουμε σε έναν καλύτερο κόσμο!

Χριστούγεννα 2015!

Για εμάς προσωπικά κάθε χρόνο τα Χριστούγεννα έχουμε και την επέτειο του αρραβώνα μας!Ένας λόγος παραπάνω να τα αγαπάω!Πέρυσι τέτοια εποχή είχαμε τον πρώτο μου γιο μικρό νινάκι και φέτος έχουμε ένα μικρό παιδάκι και ενα νέο νινάκι!Μέσα σε ένα χρόνο πόσα πράγματα μπορούν αν συμβούν;Καλά Χριστούγεννα σε όλους!

Όποια μαμαδο-blogger διαβάσει το συγκεκριμένο post ας κάνει και εκείνη το challenge!

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates