Μυστικά ξωτικούλια!- Τι εστειλά εγώ!

Καλημέρα! Λίγες μέρες έμειναν για να στείλετε τα δωράκια  στα ξωτικά σας!!! Σήμερα θα σας δείξω τι έστειλα εγώ στα ξωτικά μου, γιατί είχα δυο λόγω  ζυγής συμμέτοχης. -Όχι εγώ δεν θα λάβω δυο αλλα ένα γιατί θεώρησα καλύτερο το επιπλέον δωράκι να το πάρει μια από εσάς μετά από κλήρωση!-
Αλλά δεν θα σας αποκαλύψω ποια είναι η τυχερή θα το αφήσω για έκπληξη μέχρι να παραλάβει και τα δύο δώρα της!
Στο θέμα μας τώρα γιατί ξεφύγαμε! Τα δώρα που ετοίμασα.
Το πρώτο πακέτο είχε μέσα :
  • Ένα χειροποίητο κουτί χριστουγεννιάτικά διακοσμημένο από τα χεράκια μου με decoupage.
  • Μια χειροποίητη κάρτα.
  • Μια beauty πινελιά για την μανούλα.
  • Ένα στολίδι με ευχές και γλωσσοπίεστρα.
  • Και δυο τσαντάκια αγιοβασιλάτικα με δωράκια για τα παιδάκια του ξωτικού μου.
Και το δεύτερο :
  • Ένα ξύλο κοπής διακοσμημένο πάλι με decoupage από μένα.
  • Χειροποίητη κάρτα.
  • Στολιδάκι με ευχές.
  • Και το αγιοβασιλάτικο τσαντάκι.
Το πρώτο πακέτο έφτασε ήδη στη παραλήπτρια του και της άρεσε. Ελπίζω να αρέσει και το δεύτερο.
Δέσποινα!!!
*Με αυτή την ανάρτηση συμμετέχω και φέτος στην Αντίστροφη μέτρηση μέχρι τα Χριστούγεννα - προ(σ)κληση της Δέσποινας
 

My Instagram

', resolution: 'standard_resolution' }); feed.run(); //]]>
Made with by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates